Hey allemaal! Ik heb een scriptje, waarin 2 cookies worden weggeschreven. Ik zit nu bij een vriend, die een hele lan verbinding in zijn huis heeft en ook internet. Op de pc waar ik het heb gemaakt werkt alles wél goed. Die pc zit niet aan een netwerkje of aan internet. Verder gebruikt die PC van mij easyphp1.7 en die van mijn vriend gebruik easyphp1.8. de foutmelding is:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 20
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 21
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 21
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php:6) in c:\program files\easyphp1-8\www\earthrange\checkpass.php on line 22
Datgene wat je naar de browser toestuurd. En meestal wordt daar de html, css en Javascript mee bedoelt. Cookies stuur je ook naar de browser, maar die MOET je versturen voordat je html e.d. verstuurd.
Wanneer je de html e.d. altijd als allerlaatste verstuurd, zul je nooit problemen hebben met cookies en sessions.
Ja die edit knop.. Maar anders word mijn topic niet bovenaan gepost :$ Maar die text lukt toch wel? Hoe kan ik dat anders uitvoeren vóór de output (of zoiets)