Ik heb ooit eens een Access database gemaakt voor een vriendin. Ze doet de boekhouding ermee. Laatst kwam ik haar tegen en ze vroeg of ik er een paar nieuwe dingen in wilde bouwen. Ik zei: "Zet hem maar op een CD en kom maar langs."

Vanmiddag kwam ze heel trots binnenlopen want na uren bellen met vrienden was het haar gelukt om een CD te branden. "Hoe ging het?" vroeg ik. "Ja, heel snel, hij was zo klaar!"

Ik stop de CD in mijn computer en wat blijkt: ze heeft gewoon de snelkoppeling die ze op haar bureaublad had staan op een CD gebrand. Logisch dat hij zo snel klaar was :-)

Hebben jullie ook wel eens dit soort dingen in je kennissenkring? Dus niet dat bekende verhaal van de meneer die de "any" toets niet kon vinden toen er "hit any key" op zijn scherm stond, maar dingen die je zelf meegemaakt hebt?
Keer een vriendin van mij ons hier gehad. Die begon als een gek op mijn TFT te rammen.
Was ze zo gewend in het ziekenhuis daar werken ze namelijk met touch screens.
Weg dode pixel garantie

Ander collega gaf aan dat zijn cd rom speler stuk was. Logisch dat ie nix doet als je er een DVD in drukt.

@Arjan past echt niet--> USB stekker in LAN kaart
Klaasjan schreef op 08.07.2006 20:32

@Arjan past echt niet--> USB stekker in LAN kaart

USB B denk ik wel:
Toen ik voor het eerst een mp3-speler kreeg:D

Wist ikzelf niet eens hoe ik er muziek op moest zetten

maar ik wist wel hoe je muziek ermee kon opnemen:p

GR. mebus!
usb past er hier wel in. wellis waar niet recht maar dat maakt toch niet uit?

Gat is toch groot genoeg :p
Mijn oma een keer. Ik zei dat ze op die knop moet drukken. Gaat ze met der vinger op het scherm die knop drukken =P
Ja die kennen we van die reclame
Kalle schreef op 08.07.2006 21:53
Ja die kennen we van die reclame

dat was met de muis
Klaasjan schreef op 08.07.2006 21:56
[quote=Kalle schreef op 08.07.2006 21:53]Ja die kennen we van die reclame

dat was met de muis[/quote]

Ga met de muis na de rechterbovenhoek:P

GR. mebus!
mebus schreef op 08.07.2006 21:58
[quote=Klaasjan schreef op 08.07.2006 21:56][quote=Kalle schreef op 08.07.2006 21:53]Ja die kennen we van die reclame

dat was met de muis[/quote]

Ga met de muis na de rechterbovenhoek:P

GR. mebus![/quote]

Dat zeg ik

Reageren