Ik heb ooit eens een Access database gemaakt voor een vriendin. Ze doet de boekhouding ermee. Laatst kwam ik haar tegen en ze vroeg of ik er een paar nieuwe dingen in wilde bouwen. Ik zei: "Zet hem maar op een CD en kom maar langs."
Vanmiddag kwam ze heel trots binnenlopen want na uren bellen met vrienden was het haar gelukt om een CD te branden. "Hoe ging het?" vroeg ik. "Ja, heel snel, hij was zo klaar!"
Ik stop de CD in mijn computer en wat blijkt: ze heeft gewoon de snelkoppeling die ze op haar bureaublad had staan op een CD gebrand. Logisch dat hij zo snel klaar was :-)
Hebben jullie ook wel eens dit soort dingen in je kennissenkring? Dus niet dat bekende verhaal van de meneer die de "any" toets niet kon vinden toen er "hit any key" op zijn scherm stond, maar dingen die je zelf meegemaakt hebt?
Niks digibeet en niet eens zo lang geleden meegemaakt.
Iemand hand een UPS besteld, altijd handig voor als de stroom uit valt, toch!?
Maar het aansluit schema snapte hij niet en er zaten allemaal losse stekkers en snoeren bij en een snoer met een Engelse stekker. Na een ochtend klooien had hij met veel pijn en moeite zo'n stekker die er bij zat voorzien van draad en aan de andere kant een randaardestekker.
Stekker in de UPS kabel in de wandcontact doos.
B O E F .
Had hij een snoer gemaakt met aan de ene kant een randaarde stekker en de andere kant een CONTRA apparaatstrekker en die aangesloten op de OUTPUT van de UPS.
USB & UTP zijn beide even breed. Voor de mensen die het niet geloven wil ik het bewijzen maar dan verwacht ik simpelweg een bijdrage voor het goede doel.
USB & UTP zijn beide even breed. Voor de mensen die het niet geloven wil ik het bewijzen maar dan verwacht ik simpelweg een bijdrage voor het goede doel.
Arjan ik geloof je ik zal wel niet hard genoeg drukken of een inferieure kaart hebben :)