Ik heb een goedkope laptop gevonden met de volgende eigenschappen:

Uitvoering 370
Kloksnelheid 1500 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB

Is dat een beetje goed?

Verder:

Wifi is dat gewoon voor alle draadloze internet of is dat wat anders dan WLAN ofzo?

Bvd

ArendJan
Ligt er aan wat je d'r mee wil, maar voor een beetje typewerk lijkt ut meer dan geschikt ;)
Gewoon een beetje webdesignen, zoals photoshop enzz er op en lekker internetten (draadloos).... en mijn broertje wil er een paar spellen op...:(
Wlan en Wifi is in principe het zelfde, alleen is Wifi toch iets anders (lastig uit te leggen)

Voor tekst etc is dit genoeg, ga je proggies zoals photoshop draaien heb je zoiets nodig:

Intel dual core (2,0 Ghz)
2x 512mb ram (liefst 2x 1024 mb)
100gb schijfje

Edit: spelen op een laptop gaat niet echt, dan moet je een Sony of een Alienware bak hebben.. die kunnen dat nog wel trekken (videokaart)
Hoho, loop niet te hard van stapel Leo,

Ik heb hier een laptoppie met een Pentium M 1,8 Ghz, 512 MB Ram, en 60 Gig HD, 64MB grafische kaart en draait als een zonnetje, (dell inspiron 6000)

Over die spellen ArendJan, dat gaat niet werken denk ik
Dus als ik er photoshop op installeer gaat het al niet goed?
mijn pc = 2.0 ghz, 512 mb ram en pc draait prima.
Photoshop kan er denk ik gewoon op.
Photoshop doet zijn werk gebaseert op het interne geheugen, en aangezien dat een processor hem niet veel uitmaakt gaat hij lekker aan de gang met je geheugen, dit betekend dus dat als jij iets groots wil maken (1000x800 bv) hij zijn geheugen meteen volgooid en met 512 is dit zo gehaalt..

@PHP Newbie, ik loop niet te hard van stapel, maar ik geef hem het advies om niet even een reclame laptop te halen, geloof me photoshop zal vaak vastlopen (hij stampt je geheugen vol)
Maar spellen zoals Fifa 2005 enz. gaan dus vastlopen of stotteren :P of met slecht beeld en langzaam werken... (niet dat mij het een reet uit maakt maar mn broertje wel :P)
Leo schreef op 11.07.2006 16:30
Wlan en Wifi is in principe het zelfde, alleen is Wifi toch iets anders (lastig uit te leggen)

Voor tekst etc is dit genoeg, ga je proggies zoals photoshop draaien heb je zoiets nodig:

Intel dual core (2,0 Ghz)
2x 512mb ram (liefst 2x 1024 mb)
100gb schijfje

Edit: spelen op een laptop gaat niet echt, dan moet je een Sony of een Alienware bak hebben.. die kunnen dat nog wel trekken (videokaart)

En jij kent er blijkbaar alles van...

Laptopje, Pentium M 1.5 Ghz, 512 Mb ram, video 64MB, hdd 40 gig.

Ik draai zonder probleem (tegelijk zelfs):
- Photoshop Elements 4.0
- Macromedia (Adobe) Flash 8
- Macromedia (Adobe) Dreamweaver 8
- Apache, PHP, MySQL

Spelen op een laptop:
- Need For Speed Most Wanted
- Need For Speed Underground I & II
- GTA Vice City & San Andreas
- Fifa 2005

Bij geen enkel een probleem, dus moet jij mij eens uitleggen hoe je er bij komt dat je 1 gb ram nodig zou hebben, 2ghz, 100 gig hdd ?
Ik zie hier ook een andere laptop

-1024 Mb ddr2
-intel 915 gm videochip
-firewire aansluiting
-80 gig
-draadloze netwerkaansluiting

1) Is dit dan beter? Wat kan er dan wel?
2) Kan deze dan ook draadloos internet hebben?

Reageren