Ik heb een goedkope laptop gevonden met de volgende eigenschappen:

Uitvoering 370
Kloksnelheid 1500 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB

Is dat een beetje goed?

Verder:

Wifi is dat gewoon voor alle draadloze internet of is dat wat anders dan WLAN ofzo?

Bvd

ArendJan
ArendJan schreef op 11.07.2006 16:44
Ik zie hier ook een andere laptop

-1024 Mb ddr2
-intel 915 gm videochip
-firewire aansluiting
-80 gig
-draadloze netwerkaansluiting

1) Is dit dan beter? Wat kan er dan wel?
2) Kan deze dan ook draadloos internet hebben?

Nee hoor, vast niet....
AMD Turion 1.6 GHZ. Ik heb nog nooit een vastloper gehad.
Webdesignen ed gaat prima op mijn labtop
KLaasjan
Ik weet 100% zeker dat jij geen Photoshop CS2! Flash en Dreamweaver kan draaien (Je moet er ook wat mee doen he, niet gewoon even laten draaien..) geheit dat je laptop vastloopt.

En op welke instellingen speel jij die games, met 64mb haal je Most wanted alleen op low (eigenlijk alle games, misschien medium.)

@Klaasjan, de AMD Turion is ook 64 bits he :) en meestal hebben die laptops toch 2x 512 drr2 geheugen..
Leo schreef op 11.07.2006 16:38
dus dat als jij iets groots wil maken (1000x800 bv) hij zijn geheugen meteen volgooid en met 512 is dit zo gehaalt..

Ik haal het dubbele nog wel met 1000*800, aangezien je ook virtueel geheugen hebt, maar sowieso is met 1000*800 echt geen 512 mb vol..
@Rafaël:

ik zal exact alles even noemen:

-M-370 processor
-512 MB
-50 Gig
-videochip pn 800
-videogeheugen 64 MB shared
-DVD brander (met dual layer)
-15.4 inch scherm
-3 x USB 2.0
-4 cells II-ION Accu
-Windows XP Home
Leo schreef op 11.07.2006 16:47
Ik weet 100% zeker dat jij geen Photoshop CS2! Flash en Dreamweaver kan draaien (Je moet er ook wat mee doen he, niet gewoon even laten draaien..) geheit dat je laptop vastloopt.

En op welke instellingen speel jij die games, met 64mb haal je Most wanted alleen op low (eigenlijk alle games, misschien medium.)

Wedden? Photoshop, de globale layout van m'n website open zetten, Flash, de ganse header en animaties van m'n website, dreamweaver, alle php files van m'n website (circa 115) bestanden... Kan die perfect aan...

De spellen werken goed, NFS kon ik halfweg zetten in kwaliteit, maar dan schokte deze idd bij grote parcours. Daarom stond deze wat lager, maar het werkte nog steeds perfect.
ArendJan schreef op 11.07.2006 16:49
@Rafaël:

ik zal exact alles even noemen:

-M-370 processor
-512 MB
-50 Gig
-videochip pn 800
-DVD brander (met dual layer)
-15.4 inch scherm
-3 x USB 2.0
-4 cells II-ION Accu
-Windows XP Home

Tuurlijk wel, vorige post was om te lachen ;) Krijg je draadloos op je netwerk, dus ook draadloos op internet... Moet je wel een zender hebben natuurlijk ;)
Betekend dus al dat hij het interne geheugen gebruikt, tijdens het gamen zal je dus rond de 450 mb raken.. (lees shared tot 64 mb, dus kan ook minder zijn.)

Ik weet bijna voor 99% zeker dat die laptop van de Primafoon vandaan komt.. (precies dezelfde was daar 420 euro..)

@Klaasjan, de AMD Turion is ook 64 bits he :) en meestal hebben die laptops toch 2x 512 drr2 geheugen..

Ik heb 512
@Leo : fout, het is een aanbieding bij s&f maar oke, de vraag is gewoon, kan ik er nu photoshop en een game er op draaien of gaat dat mis?,(en dan graag praktisch, niet van dat theoretische gezeur.... :P)

Reageren