Wireless? Neem dan een Apple Airport Express. Werkt uitstekend, snel te installeren en heeft een ingebouwde printerserver. Kun je zo je usb-printer op aansluiten en voortaan wireless printen.
Verder is ie aan te sluiten op je stereo-installatie, handig voor iTunes.
Waarom blijft iedereen zeggen dat een laptop niet is om mee te gamen, dat is juist een trend die in opmars is, je ziet nu al steeds vaker, laptops met een echte videokaart van 256 Mb, meer dan een gyg geheugen, en een dual core processor.
Die zijn dan wel knetter duur, maar het zijn de zogenaamde Gaming Notebooks
Omdat 't
1: stront duur is
2: hoelang gaat je batterij dan mee? 1 uur? Met een laptop wil je zeker wel 3 uur kunnen werken voordat de batterij leeg is.
Draadloos internet zou ik sterk afraden voor te gamen. Wij hebben hier thuis op bepaalde pc's wireless en als je dan bv runescape speelt (men klein broertje speelt het ook :d ) kan het zijn dat je 3sec vast hangt en dan ineens weer vooruit schiet ofzo. Met counterstrike (vroeger speelde ik dat) had ik het ook voor.
Draadloos internet zou ik sterk afraden voor te gamen. Wij hebben hier thuis op bepaalde pc's wireless en als je dan bv runescape speelt (men klein broertje speelt het ook :d ) kan het zijn dat je 3sec vast hangt en dan ineens weer vooruit schiet ofzo. Met counterstrike (vroeger speelde ik dat) had ik het ook voor.
Koop goed spul is mijn tip... Ik was vroeger een fanatieke CSér, game draadloos en had nergens last van.
@Arend Jan.
Verstandige keus een desktop. Labtop is mooi voor in de zomer en voor erbij.
MEt betrekking tot draadloos:
In eerste instantie niet nodig en duurder. Wil je het wel het aansluiten is een fluitje van een cent. Waarschijnlijk heb je al een (adsl)modem want gezien de tijd dat jij online bent internet je niet over de telefoonlijn. Check eerst eens goed of dat niet toevallig ook al een router is.
Is dat het niet dan kun je 2 dingen doen:
Een draadloze router kopen of een draadloze modem/router kopen. Dat laatste is handiger alleen wel weer duurder.