Ik heb een goedkope laptop gevonden met de volgende eigenschappen:

Uitvoering 370
Kloksnelheid 1500 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB

Is dat een beetje goed?

Verder:

Wifi is dat gewoon voor alle draadloze internet of is dat wat anders dan WLAN ofzo?

Bvd

ArendJan
Je hebt een wireless router nodig vriend..
Jonathan,

Volgens mij heeft oma deze ook, maakt jouw hardeschijf ook zo'n takke herrie?

En dan geen: Brombrombrom, maar: ratelratelratel (A)
Een lan verbinding met een netwerkkabel is altijd nog het beste, veilig, snel te instaleren en cheap.. want als je het wireless wilt hebben ben je toch meer kwijt.. (en koop vooral geen super goedkope router, ik kan je zeggen dat dat het beveiliging niet ten goede komt en je wilt vast niet dat er dalijk even iemand met zijn laptop alles van je pc af haalt..)
Waarom blijft iedereen zeggen dat een laptop niet is om mee te gamen, dat is juist een trend die in opmars is, je ziet nu al steeds vaker, laptops met een echte videokaart van 256 Mb, meer dan een gyg geheugen, en een dual core processor.
Die zijn dan wel knetter duur, maar het zijn de zogenaamde Gaming Notebooks
Robert,

Komt omdat dat 'in opkomst is' enu nu dus niet echt is voor iemand die een laptop van onder de 750 euro wil kopen ;-)

De huidige generatie laptops zijn eigenlijk nog niet geschikt om echt mee te gaan gamen.

En ik gok dat dit ook altijd zo zal blijven, de laptops worden dan wel beter, maar de games vragen ook steeds meer.

Kun je nagaan dat vroeger heel je besturingsysteem op een diskette stond ;-)
@Leo
Leo schreef op 11.07.2006 17:51
Een lan verbinding met een netwerkkabel is altijd nog het beste, veilig, snel te instaleren en cheap.. want als je het wireless wilt hebben ben je toch meer kwijt.. (en koop vooral geen super goedkope router, ik kan je zeggen dat dat het beveiliging niet ten goede komt en je wilt vast niet dat er dalijk even iemand met zijn laptop alles van je pc af haalt..)

Of je neemt de kastjes van Devolo.Klik

Wireless and wired internet via het bestaande stroomnet.
Zelf hebben wij Linksys, zijn erg goede dingen..

@Rieksie, dat is idd ook een goede oplossing.

Edit: typo
@Mebus : ik zie nergens staan hoe duur zoiets is....
@ Leo

Werkt perfect hoor.
Als je maar 1 pc hebt kun je die kastjes ook op je modem aansluiten (mits er een netwerkaansluiting aan zit :)

en op de wireless devolo kun je max:256 draadloze kaartjes aanhangen , met beveiliging natuurlijk

[edit]
Ikzelf heb een router van het merk Sitecom

Reageren