het is een leuke pc maar de specs zijn niet echt gewelding. als je gewoon een pc zoekt voor programmeren een beetje internetten en emailen is die zeker een leuke pc
maar als je wat wil doen wat wat meer processorkracht vraagt zoals:
videobewerking
veel fotobewerking,
of gamen
dan kun je beter een iets duurder systeem kopen. en wat dat geheugen upgraden betreft Kingston geheugen is altijd goed. het is wat duurder in aanschaf maar dan heb je ook wat
Als ik me er te veel mee bemoei ban je me maar ofzo, maar ik geef je volkomen gelijk Erik.
Leo, als je dat normaal vind moet je naar een psychiater, en gelukkig weet ik dat deze post dus ook niet echt normaal is, maar ik wordt het ook spuugzat dat mensen het telkens denken beter te weten, en dat maar op de meest onvriendelijkste manier die ze kunnen bedenken laten merken.
Daarentegen heb ik er weinig over te zeggen, dus mocht je me nu een onwijze eikel vinden (of al vond), dan is dat totaal geen probleem. Moet je alleen niet op mijn hulp rekenen als jij een vraag stelt op het forum.
Waarom zou je überhaupt denken dat ie een grapje maakt?
Dit hele topic is gebaseerd op jouw onwetendheid over een mogelijke PC aanschaf.
Dan heb je 2 opties:
- Je verdiept je in de materie en trekt je eigen conclusie
- Je gaat naar een PC winkel en raadpleegt een expert
Ik snap sowieso niet waarom je een vraag stelt als je bij alle antwoorden moet twijfelen of ze tegen moet spreken.
Als jij het denkt te weten is de vraag toch behoorlijk misplaatst?
Sorry sorry dat er nu weer onenigheid komt door een opmerking van mij.
Dat moet niet, maar de kans op werking is natuurlijk hoger ;)
Maar deze opmerking vondt ik vaag, want het kan sarcastisch bedoeld zijn en dan moet je dus wel hetzelfde merk hebben, of het kan gewoon als grapje bedoeld zijn.
Ik wilde met mijn vraag dus eigenlijk even duidelijkheid creeëren....
Ik heb nu eenmaal niet zoveel verstand van de hardware van een computer en daarom vraag ik dit soort schijnbaar voor jullie logische vragen.
Ik heb ondertussen de computer al gekocht, vandaar dat de advertentie is verwijderd :P
Van mijn part gaat er nu een slotje op dit topic, om meer geheibel te voorkomen!
ArendJan ik maakte inderdaad geen grapje. Normaal moet een ander merk RAM ook werken, maar je verhoogt de slaginskansen als je hetzelfde merk neemt ;) . Trouwens moet je ook zien dat je niet dubbel-sided en one-sided reepjes door elkaar haspelt... kan desastreuze fouten met zich meebrengen ;) !