Tsja...Het moest gewoonweg...Ik ben nu de trotse eigenaar van een Dell Dimension 9150!
Als je bezig bent met webdesign e.d. en continu alles dat je doet moet 'testen' op apparaten die je zelf niet hebt wordt je op den duur erg geirriteerd.
Ik ben blij dat mijn Mac geen gevoelens heeft, ik voel het namelijk als ware het 'vreemdgaan'.
Maar nu...
Wat is aan te raden qua antivirus software en waar vind ik dit soort dingen (gehacked enzo!)?
Ik ga er namelijk vanuit dat 99% van de PHPHulp bezoekers PC minded zijn...Of nie?
Ik ken het gevoel. Ik gebruik ook een Mac als primaire computer, maar heb wel (okee, momenteel even niet) een laptop ernaast staan met Windows erop, eigenlijk alleen voor Explorer en soms Firefox, i.v.m. lettertypen e.d. (Mac lettertypen worden soms net even anders gerenderd als Windows lettertypen.)
Maar ik kan je verzekeren dat je een goede keuze hebt gemaakt niet Norton erop te zetten. Norton verdrievoudigd alles: memorygebruik, opstarttijd en snelheid. Uiteraard in een negatieve zin.
Adware & spyware...Zucht, daar gaan we weer...Zijn daar ook 'scanners' voor? Hoe ontloop je deze?
Ik heb besloten dat ik voor mijn email gewoon mijn trouwe Mac blijf gebruiken, voorkomt een hoop ellende denk ik. Geen email op mijn PC! Zou dat helpen?