Tsja...Het moest gewoonweg...Ik ben nu de trotse eigenaar van een Dell Dimension 9150!

Als je bezig bent met webdesign e.d. en continu alles dat je doet moet 'testen' op apparaten die je zelf niet hebt wordt je op den duur erg geirriteerd.

Ik ben blij dat mijn Mac geen gevoelens heeft, ik voel het namelijk als ware het 'vreemdgaan'.

Maar nu...

Wat is aan te raden qua antivirus software en waar vind ik dit soort dingen (gehacked enzo!)?

Ik ga er namelijk vanuit dat 99% van de PHPHulp bezoekers PC minded zijn...Of nie?
als er een uninstall file bij het programma zit dat gebruiken en anders via software in het configuratiescherm.
hmm, dingen verwijderen uit windows....

configuratiescherm -> (klassieke weergave) -> software wijzigen/verwijderen -> (zijbalk) Windows ... nogwat -> ga je gang!

Daarbij, mocht je ooit nog eens een website maken, kan je IE wel gebruiken (om te testen natuurlijk) want grote kans dat er daar weer eens iets anders weergegeven wordt dan dat je oorspronkelijke bedoeling was...
in de moderne weergave is het software waar je moet zijn
je kan IE prima verwijderen hoor.
Alleen als je bij | Start->uitvoeren | iexplore invoert. komt je alsnog in IE.
Verwijderen is onmogelijk!!
Ik zelf ben fan van McAfee maar kijk zelf welke jij duidelijk vind en natuurlijk de één is gratis en de andere weer niet.

Let op met het verwijderen van Dell software. Ik heb per ongeluk Media Direct verwijderd waardoor ik nu geen Media Center meer heb. Veel van de software kan je ook niet meer downloaden bij Dell. Zelfde geld trouwens voor brand software.
@ Webmakerij:

Ik draai geloof ik McAfee 8.0, maar die is pas helemaal vernieuwd enzo... sindsdien opent hij alles in mijn standaard browser: FF ;)
Maar de interfaces zelf draaien in IE
virussen AVG
Spyware -> Spy sweeper
Thuis persoonlijke editie en op het werk Sweeper Enterprise.
abiboe schreef op 19.07.2006 23:46
Verrader...

net nu de oplossing zo dichtbij was:
http://www.parallels.com/en/products/workstation/mac/

zonde.

Veel plezier in windhoosland.

Deze snap ik niet helemaal...
Wie is nu de verader?

En wat is dat 'Parallels' nu weer?! Ik heb nu toch een PC aangeschaft...

Een Mac is een Mac en een PC is een PC! Dat is nu eenmaal zo...Om nu 'Windhoos' op mijn Mac te draaien...Die behoefte heb ik nooit of te nimmer gehad, gek he?! :lol:

Ook ga ik even bij 'software' onder het startmenu de McAffee weghalen, die kost centjes, AVG is gratis! Mocht dit nu niet bevallen kan ik dan later natuurlijk altijd nog kiezen voor een betaalde virusscanner.

Reageren