Ik heb een aantal dagen geleden een blog online gegooid. Omdat ik nog steeds op een gratis lycos-dingetje zit te klooien en dat stilletjes aan mijn keel uit begint te hangen (traag, service, ...) heb ik dan maar besloten om ergens iets betalend te nemen.
Toen kwam ik op dit uit: klik !
Vraag 1: Is het iets voor mij?
Vraag 2: Vormt het één of ander (juridisch) probleem omdat ik een Belg ben en het in Nederland aankoop?
Vraag 3: Heeft er misschien iemand een beter idee?
Europese Economische Ruimte, vrij verkeer van personen, goederen, diensten en kapitaal tussen de deelnemende landen. Dus juridisch gezien voorzie ik weinig problemen.
Het ziet er goed uit. Ik weet niet of je het ergens goedkoper kunt krijgen. Dan heb je natuurlijk ook wel minder mogelijkheden (minder trafic, minder ruimte, minder e-mailadressen, enz...), maar als het goedkoper is is het wel beter, want een blog vraagt niet zo heel veel trafic en ruimte enzo denk ik.
Ehmmm 250 sql database's dat is wel aardig veel bij veel hosting bedrijven krijg je der ma 1 en moet je iets van 3 euro extra per maand betalen wil je der nog 1 extra hebben
Zo dat vind ik eigenlijk wel goed van ze na 999 is eigenlijk hetzelfde als onbeberkt ftp accounts ik denk niet dat je 999 ftp accounts gaat aanmaken?
Verder vraag ik me wel af wat de php en mysql versie is het liefst wil ik php versie 4.3.0 of hoger en mysql versie minstens 4.1.1
@ Andries: Dat is juist het probleem, de site gaat ook dienen als 'downloadplaats' voor het script. Het is iets 'OpenSource' achtig ;) Dus 500KB is te weinig.
Maar ik heb zo de indruk dat iedereen het niet slecht vind, dan zal ik mijn 'spaarcentjes' maar eens aanspreken zeker :P !
http://b-one.net -> Onbeperkt verkeer, 500MB webruimte, onbepert e-mail ccounts! 1,25 Per maand!. Ik betaal 36,- per jaar voor die webruimte + domeinnaam (.be).
Je kunt zelf kiezen tussen PHP4 of 5.
En nieuwste MySQL versie.
Mmm.. Sohosted lijkt me ook wel iets, maar ik denk dat ik het toch bij ccchosting ga houden :) Op die euro steekt het nu niet en de commentaar erover is altijd lovend ;) !