Hallo !

Ik heb een aantal dagen geleden een blog online gegooid. Omdat ik nog steeds op een gratis lycos-dingetje zit te klooien en dat stilletjes aan mijn keel uit begint te hangen (traag, service, ...) heb ik dan maar besloten om ergens iets betalend te nemen.

Toen kwam ik op dit uit: klik !
Vraag 1: Is het iets voor mij?
Vraag 2: Vormt het één of ander (juridisch) probleem omdat ik een Belg ben en het in Nederland aankoop?
Vraag 3: Heeft er misschien iemand een beter idee?

Mvg,
Ponzi

[edit]typo[/edit]
Ja, natuurlijk :) Maar is er dan toch geen klein verschil qua server-snelheid / upload-snelheid / ... ?
FTP server light vaak plat zag ik op die site´s staan over webhosting
[quote=Rick schreef op 08.08.2006 14:12]persoonlijk vind ik die een beetje erg duur..
quote]

Dit is een van de goedkoopste van belgie ...
natuurlijk in nederland zitten er veel goedkopere ...

Maar als je graag je hosting in belgie hebt zitten kan ik st-hosting wel aanraden ..
Rick schreef op 08.08.2006 14:12
persoonlijk vind ik die een beetje erg duur..

Dit is een van de goedkoopste van belgie ...
natuurlijk in nederland zitten er veel goedkopere ...

Maar als je graag je hosting in belgie hebt zitten kan ik st-hosting wel aanraden ..
Mja, het is eigenlijk al een tijdje te laat :) Ik denk dat ik goed zit bij ccchosting. Nog nergens echte grote problemen gelezen / ontdekt :) . Toch nog allemaal bedankt voor de vele responses :) !
Ik lees het nog een keer, je kan natuurlijk ook gewoon je log posten bij zoiets als sourceforge. Je krijgt gelijk allerlij tools om te updaten, versie verschillen bij te houden en dergelijke. Een shell, en andere lueke dingen.

http://www.sourceforge.net

Files voor je weblog worden gemirrored over tientallen servers over de wereld, ideaal voor je weblog, en bovendien gratis.
Ja, maar dan moet ik eens heel veel tijd nemen om het allemaal te lezen :D :P . Nu heb ik daar geen tijd voor omdat ik met vakantiewerk zit enzo. Maar zodra de school begint ga ik er zeker werk van maken ;) !

Ben trouwens ook bezig aan een nieuwe versie omdat het enorm moeilijk was om in de huidige een paar extra functies in te bouwen :) .
@ mensen als Bas, hou eens op met de hostingmarkt vervuilen:

Fair use bestaat niet tenzij er een policy is geschreven waarin precies staat wat je wanneer mag gebruiken en zelfs dan kun je er eigenlijk nog maximale waarden op toepassen.

Ik denk zelf dat je bij ccchosting goed zit, er zijn meer goede bedrijven in deze markt en daar is ccchosting er dacht ik ook een van. (Spreekt een concurrent)
Dank je wel voor een nuttige bijdragen Robert, check zomenteen je privé-inbox.

Reageren