Ik heb een aantal dagen geleden een blog online gegooid. Omdat ik nog steeds op een gratis lycos-dingetje zit te klooien en dat stilletjes aan mijn keel uit begint te hangen (traag, service, ...) heb ik dan maar besloten om ergens iets betalend te nemen.
Toen kwam ik op dit uit: klik !
Vraag 1: Is het iets voor mij?
Vraag 2: Vormt het één of ander (juridisch) probleem omdat ik een Belg ben en het in Nederland aankoop?
Vraag 3: Heeft er misschien iemand een beter idee?
Ik heb de afgelopen 9 dagen 1100 bezoekers gehad :) en in het totaal zijn er 8200 pagina's bekeken ;) . Ik merk juist dat mijn site enorm traag gaat... heb de indruk dat lycos moeiljk begint te doen :( ...
als je dan kijkt welke pagina(s) er het meest bekeken wordt, en van die pagina(s) de grootte bepaald kun je uitrekenen aan de hand van het aantal keer bekeken hoeveel verkeer je ongeveer hebt gehad. is natuurlijk altijd maar ongeveer aangezien ftp en e-mail e.d. daar natuurlijk niet in worden meegenomen, maar het geeft je toch een idee.
Ik kom zo al aan ongeveer 500MB zonder alle apparte afbeelding (in blogs ofzo) en de zipjes die al x aantal keer zijn gedownload ;) . Maar ik denk dat ik het bij ccchosting.nl houd. Lijkt me dik in orde :)