Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !
Ja ik zou zelf ook voor paryrus, maar PT is ook best leuk. Ik zou alleen de tekst PlainType ook zelf tekenen en niet van een lettertype gebruiken, nu zie je allemaal pixels van verschillende kleuren, ipv alleen groen/wit...
Nou als je goed kijkt bij de Y dan zie je dat het een beetje weg-'blur'-t En het lijkt mijn als jij een PlainType heb dat het echt strakkeletter zijn..
Snap je wat ik bedoel? is moeilijk uit te leggen...
Probleem bij Papyrus is dat alle domeinnamen daar al bezet bij zijn :)
De naam hoeft toch niet per se de domeinnaam te zijn?
Iets als startjeeigenblog.nl, gasnelbloggen.nl, blogmee.nl.
Zoiets is veel leuker, alleen niet gekeken of deze vrij zijn ;)
?
Onbekende gebruiker
06-08-2006 21:09
PlainType afgeleid van PlainText
Dan denk ik niet aan opmaak en vooral geen ronde vormen.
Ik denk dan meer aan ASCII art en gewone Courier New, Fixedsys en Luciade MS letterttpes.
Geen kleuren en andere opmaak.
Hallo ! Hier ben ik weer met een 'domme' vraag :P !
Wat vinden jiullie van dit logo ?
Die uil (ja dat moet het voorstellen) is misschien een minder idee, maar dat was gewoon een probeerseltje. De betekenis erachter is voor later :P . Maar het gaat vooral over de tekstballonetjes. Is dit een goed logo voor een weblog?