Hallo !

Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !

Mvg,
Ponzi
Er zijn er meer met een uil als symbool :) . www.wikipedia.be is soms een zeer handig dingetje :P ;) .

Ik zal het laten weten als ik de domeinnaam enzo in 'handen' heb ;) . Maar met vakantiewerk enzo kan dat nog effe duren :( !
Ik kwam al ver met google.nl ;) Maar ben benieuwd
Ik vind de 3 kleuren leuker dan alleen de groene, en dan eigenlijk nog zonder pootjes ;-)
zo vind ik em opzig wel vet! (alleen als je em op je site gaat gebruiken, zou ik em een tikkeltje kleiner maken.. ik weet niet waarom ik zo denk, maar dat denk ik :p)

Prima logo zo!
:D Tx Niek (Natuurljik kleiner maken ;) :P)

@ Php newbie: Zonder pootjes is het juist zo een zakje dat je kan kneden :P . Bieden die indiƫrs je altijd aan op vakantie :D
Hallo ! Mijn layout is (zo goed als) af :) .

Eventjes graag jullie commentaar ? Als het gaat :) En eerlijk zijn aub !

Layout vind ik er netjes uit zien (ookal wil ik hem eerst 'live' zien :))
Maar het is nu teveel groen, dus of de bovenkant ander kleurtje, of toch die uil een ander kleurtje.
Maar vind die uil ook wel grappig zo, dus ik zou de bovenkant wat aanpassen.
Oranje of blauw ofzo..
Daar heb ik ook al over zitten nadenken.. het groen, maar als ik te veel blauw erin verwerk dan lijkt het een oceaan :P . En dan moet de tekst enzo ook alemaal blauw. Ik vind dat dat niet zo handig lest op wit dan :) . Misschien hebben anderen hier een andere kijk op?
Ik vind het veel groen opzich niet erg, want het verloopt van ligt naar donker. Msn.com is toch ook helemaal blauw?

Ik wil alleen weten wat heb je nu links? Pages staat er met veel lorem... tekst erin. En rechts heb je een weblog?

Want ik vind dat je dan veel tekst op 1 pagina stopt.
Ja natuurlijk komt er links een menu enzoverder te staan, maar ik was te lui om al die menu items appart te maken met zo een 'button' ervoor ;) . Daarom plakte ik er gewoon wat tekst op dat het wat gevuld is :) .

Fijn dat je het groen ook leuk vind, mij stoorde het ook niet echt :) Maarja het is dan ook mijn lievelingskleur :P

Reageren