Hallo !

Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !

Mvg,
Ponzi
Grappig! Ik zou alleen de rode en blauwe tekstballonnen weglaten, dat maakt de groene wat 'sterker'.
Frank, je bedoelt dus eigenlijk alleen de groene tekstballon met de 'domme' uil erop :D ?

En ik ben nog zo 'lang' bezig geweest met die drie tekstballonnetjes :( .. :P
Precies! Alleen die groene gebruiken. Althans, zo zou ik het doen, maar dat is maar een kwestie van smaak. En daar valt niet over te twisten!
Zit wel iets in :) Eventjes wat geknipt...

Eens horen wat de anderen vinden ;) (subtiele hint > ?)
het idee met de tekstballonetjes = wel leuk! alleen dat uiltje niet zo, vind ik persoonlijk, k zou dan iets 'beters' nemen, als je me snapt. dit lijkt niet egt op een uiltje..

Hoop dat dit subtiel genoeg is gezegd?
Oh nee.. seffes ga ik wenen :) Subtiel? Gewoon zeggen wat je denkt, ik ga er niet van dood hé ;) !
Hup... hier ben ik nog eens :) . Persoonlijk vind ik het wel mooi zo mijn 'uiltje' (met dank aan Frank :P). Maar ik heb hem nog subtiel bijgewerkt en heb nu dit:

Gewoon pootjes toegevoegd... Lijkt mij wel leuk :P
Ik vind hem wel grappig, alleen wat voor naam geef je je blog nu?
Dat is dé grote vraag natuurlijk :) . Het heeft iets met uilen te maken en Griekse/Romeinse mythologie, meer ga ik nog niet verklappen ;) ... Maar toch allemaal bedankt voor het meezoeken naar een naam, WANT het heeft mij de ultieme ingeving gegeven :) .
Is het de griekse god Athena? die heeft een uil als symbool ;)

Reageren