Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !
Ja, dat heb ik al geprobeerd en dat stond niet echt :) Daarom heb ik toen de hover van de tabbladen blauw gemaakt :) . Maar het was geen slecht idee van je ;) !
Tx :D . Eén kleine opmerking ;) Het is niet met javasript gedaan, maar met css ;) . Dus theoretisch gezien is het geen onmouseover, maar een hover ;P !
jij bent goed
OpenTrivia...
Open kan ik bij komen.
WIKIPEDIA
Triviaal (letterlijk van de straat — van Latijn: trivium) is een ander woord voor gewoon, alledaags, niets bijzonders.
Ik had het meer op de uilen gegooid.
OpenStrigidae zou misschien niet pakkend genoeg zijn
OpenOwl vind ik ook wel goed klinken.
OpenOperculum wijst naar oordeksel, wat toch wel een typisch symbool is voor de uil.
OpenVirginiAnus gewoon leuk. OpenMaagdAnus :):P (slaat op Amerikaanse oehoe)
OpenBurbo gewoon Oehoe.
Héhé :D ! Bedankt voor de commentaar, en ik had wel gedacht dat iemand met het woord triviaal zou afkomen, maar het is te zoeken in de griekse/romeinse mythologie ;) .
Trivia (Lat. naam godin hekate)
Vrije vertaling: Gewoon leuk om te vertellen.
Griekse betekenis: zij die haar wil oplegt van verre.
Symbolen: Nachtuil, taxusboom, wilg, toorts.
Minnares Hermes (boodschapper)
Dus 'trivia' sluit wel goed aan op het begrip blog (gewoon leuk om te vertellen) en haar symbool is een uil. Haar minnares is de boodschapper onder de goden... Volgens mij moeten er niet veel meer 'verbanden' zijn om duidelijk te maken dat het over een blogje gaat. Ik vind de naam zelf wel origineel en toch betekenisvol :) ! Maar zoals je zelf zegt had het ook OpenOwl ofzo kunnen zijn :D en de domeinnaam is al geregeld dus... ik ben tevreden ;) !