Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !
Sorry Willem-Jan maar grijs trekt echt op niks :D . Ik denk dat ik gewoon het blauw ga houden, het stoort niet vind ik :) . Wat vinden de anderen want op de mening van twee man kan je niet afgaan :) !
Ik vind de kopjes tabs ook te erg opvallen, probeer de tekst eens te lezen. Dan gaat je ook snel naar die blauwe vlakken, die krijgen te veel aandacht, dat vind ik persoonlijk lastig.
Persoonlijk vind ik de hoover blauw van je tabbladen niet mooi. Het is te anders tov de rest van de site. Ik zou het een lichte groene kleur geven dan is het echt helemaal af!
Ohja, nog even de visited link een mooi kleurtje geven. De standaard paars vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Verder een leuk ontwerp! Knap gedaan! Lekker simpel en doeltreffend!
damn, die site die je had laten zien als voorbeeld.. MOOI!! egt waar, mijn complimenten! ik vind het echt mooi, en niks op aan te merken! (behalve dan dat je site in het engels is, en de link met de 'oude blog'in het nederlands is)
Bedankt Niek, het heeft mij ook heel wat tijd gekost voor de layout in elke browser hetzelfde te krijgen (zonder hacks). Gewoon één dingetje vergeten en het is helemaal verkl**t :) . Maar hij werkt nu en ben er trots op :P .