Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !
Ja, inderdaad, de kopjes e.d. een andere kleur. Dat geeft al wat afwisseling.
En nog over het groen, opzich stoort het idd niet echt, maar misschien iets ander groen. Wat lichter dan de uil.
En de tabbladen zou ik ook iets aanpassen. Als je het niet effen maakt, dan een andere kleur. Maar nu lijkt het teveel bij de header horen.
Maar nogmaals, de layout zelf vind ik echt wel mooi! Maar ben wel benieuwd hoe hij er live uit komt te zien, en dan zonder tables die gesliced zijn door photoshop bedoel ik dan :)
Tables heb ik een tijdje geleden 'afgezworen' maar ik durf nogal eens sukkelen met divjes, dus het zal nog wel eventjes duren :) . Ik zet hem ook pas online als hij volledig werkt ;) !
Wat bedoel je juist met die tabbladen? Het wit past niet of het groene hoort te fel bij de header? (Denk het laatste) Maar wat stel je dan voor :) (Lack of inspiration :P )?
Ben ook wel redelijk tevreden met de laatste :) Het was een goed idee van Bas en Willem-Jan om de kopjes en tabbladen in het blauw te maken. Nu is het contrast ietske groter :) .
Nee, dat blauw steekt te veel af :)
Ik bedoelde dat de tabbladen, ofwel effen 'moest' worden, of een andere kleur. Nu is het effen en blauw :P
Maar zonder dollen, misschien gewoon lichtgrijs, dat het lijkt alsof hij beetje in de achtergrond staat. Zodat hij wat meer de actieve (de witte) benadrukt.
Ik twijfel tussen 2 en 3, 1 is te kaal, met die kopjes is het al veel beter. Maar die tabbladen springen er nu gewoon te veel uit, blauw kan denk ik wel, maar in mindere mate.