Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .
Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?
Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !
Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
och niek,
Laat het toch rusten,
Ben jij goed in Linux gebruik het.
Laat de rest gerust Windows gebruiken.
Ik raad wel iedereen firefox aan en IE zoweinig mogelijk te gebruiken.
IDD!!!
Meer kunnen we niet doen ;)
Nouwjah alleen overgaan op Linux als je het echt helemaal zat bent
Irritant aan Windows vind ik dat het nog niet de echt handige opties heeft die de Mac wel heeft. Het positioneren van alle schermen (F9) of zoomen (Apple Shift +) vind ik gewoon heel handig, en zo nog heel veel meer dingen. Ik laat me nu al een kwartier een tekst voorlezen door VoiceOver (Apple F5) zodat ik niet hoef te lezen en toch de inhoud te weten krijg.
Verder ziet de Mac er veel veel mooier uit en ben ik verslaafd aan m'n afstandsbediening.
Dus als je Windows kut vind en je hebt geen zin in iets omslachtigs als Linux, dan zou ik gewoon een Mac kopen.
@PHPerik
Hmm over afdwalen van het topic gesproken. Naast het afkraken, worden er ook al verkooppraatjes gehouden. Interessant!
Trouwens sinds wanneer heb jij een fucking Mac. Heb je die Mac met cam erin (laptop), die doet cker wel. Ik ga 'm eens een keer van je lenen.
Het verbaasd me een beetje van je erikje dat je nu opeens niet voor MS opkomt, teleurgesteld meer.
Ik ben sprakeloos voor de rest............. (zelfs geen gegroet meer)