Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .
Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?
Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !
Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
Ach ik heb ook veel problemen met Windows. Soms is windows zelf niet compatible met hun eigen software...
Ik [doorstroopt]heb[/doorstreept had windows media player 10, en ik kreeg een melding dat er een update was naar 11 (beta). dus ik die installeren... Maar ik vond hem eerder en heb hem geünstalleerd en wou 10 weer installeren. Maar dat wilt hij niet, omdat er een nieuwe versie aanwezig is.... Dus dacht ik installeer 11 weer, maar je raad het al.. die wil ook niet opnieuw installeren. Dus ik zit nu zonder windows media player... (vlc is een goed alternatief,maar heb het liefst dat wmp weer werkt...
Kan natuurlijk altijd komen doordat je moederbord dat niet ondersteund of iets dergelijks, daarvoor werd ik ook gewaarschuwd door m'n webhost, aardige kerels :)
@ Marien:
Het is helemaal irritant, dat als je via windows alles los plugt, bijv. extra geheugen inplugt in je moederbord, dan weer alles inpluggen, en dan(vooral bij USB kabeltjes) meld Windows dat er nieuwe hardware is gevonden, nee, natuurlijk niet!
Dat is gewoon oude hardware, die ergens anders is ingepropt, omdat niemand zin heeft om elke plek te onthouden!
@ Zim:
Ik gebruik tegenwoordig Winamp, volgens mij is die een stuk sneller dan Windows Media Player. Plus, ik installeer nooit meer BETA versies van Windows, deze hebben tot nu toe alleen nog maar mijn pc'tje verpest. IE 7 -> Slechte kopie van Fire Fox, eenmaal IE 7 geïnstalleerd, is IE 6, en elke browser die IE gebruikt, ook direct een 'look-a-like' van IE 7.