Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .
Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?
Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !
Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
Plus, ik installeer nooit meer BETA versies van Windows, deze hebben tot nu toe alleen nog maar mijn pc'tje verpest. IE 7 -> Slechte kopie van Fire Fox, eenmaal IE 7 geïnstalleerd, is IE 6, en elke browser die IE gebruikt, ook direct een 'look-a-like' van IE 7.
Die IE7 is zo flut lelijke bullshit. allemaal naäperij van firefox. maar het belangrijkte: HIJ KAN NIET EENS MET CSS OVERWEG!!! boehoe
euhm.. het is niet alleen met IE7 die firefox na-aapt.. het is heel windows die andere systemen na-aapt.. windows vista > lijkt vooral niet op de MAC uhummm... windows zuigt zwaar.. maar iedereen blijft domweg windows kopen omdat ze in de winkels meer windows aanbieden dan mac oid.
Of misschien omdat ze toch wel goed zijn, maar helaas constant afgebroken worden door een paar pubers?
Nee, Billy Gates heeft gewoon de markt op het juiste moment gepakt. Hij is een goede verkoper, maar zijn product is gewoon gammel in veel opzichten. En als een product de markt beheerst is het erg lastig om dat weer terug te draaien.
Net zo'n zelfde jankverhaal met de ipod. Dan zeg je ja ik pak ff mijn mp3 speler. Zeg je zusje: nee hoor dat is een ipod :S
Dat is precies hetzelfde dat veel mensen ook alleen maar denken dat er windows is. Dat is toch je pc?
Maar waarom heeft iedereen het altijd over de negatieve punten van een OS? Waarom is windows zo populair? Als het echt niet zou werken dan hadden veel mensen het niet genomen (ook al word het bij nieuwe pcs opgedrongen).
Laten al die zeurmensen dan gewoon overstappen naar mac of linux en gewoon hun mond houden.
Maar waarom heeft iedereen het altijd over de negatieve punten van een OS? Waarom is windows zo populair? Als het echt niet zou werken dan hadden veel mensen het niet genomen (ook al word het bij nieuwe pcs opgedrongen).
Wow, nog eens iemand die Windows niet afbreekt, die zijn zeldzaam :|
Nee, Billy Gates heeft gewoon de markt op het juiste moment gepakt. Hij is een goede verkoper, maar zijn product is gewoon gammel in veel opzichten. En als een product de markt beheerst is het erg lastig om dat weer terug te draaien.
Als het écht zo slecht was, was dit geen enkel probleem, en stapte iedereen wel over naar een of andere Linux versie, of mac.
De sterkste kant van Microsoft is de layout en het 'gebruikers vriendelijk' zijn. En daar loopt linux nog ver op achter. Het wordt gelukkig wel steeds beter en er stappen ook steeds meer mensen/bedrijven over naar linux.
Ik vind ook wel eens dingen wat niet goed is aan windows of wat anders moet o.i.d. Maar om nou gelijk een besturingssysteem in zijn geheel af te kraken? Nou nee. Stel maar eens voor dat linux de marktleider was... Dan was het verhaal toch precies andersom geweest. Hoge bomen vangen immers gewoon veel wind.
Alleen goede verkoper zijn is natuurlijk ook een heel ander verhaal. Je kan geen product verkopen als het gammel, oud en lelijk is. Er trapt misschien 1 persoon in maar niet de halve wereld (meer zelfs).
Natuurlijk zie je ook bij concurenten goede producten en daarom is het alleen maar goed dat dat er is anders krijg je hetzelfde verhaal van IE6.
Ik zelf ben op het gebied van internet helemaal geen aanhanger van M$ omdat zij zich niet aan hun standaard houden. Maar zoals je ziet bepaal je door je marktpositie de standaard in de markt. Iedereen ontwikkeld ook voor IE6 ook al hebben we er een hekel aan. (zeg nou zelf)