Beste,

Nog minder dan een week voordat Ex-change ICT Team 70 vanuit Amsterdam via London Heathrow aankomen in Nairobi, Kenia. Om iets preciezer te zijn, wij vertrekken op één September om 7:20 om avonds rond 20:50 aan te komen. Al maanden leven wij als individu maar ook als team toe naar het moment dat wij samen voet op Keniaanse bodem kunnen zetten.

Het is mijn familie, vrienden, bekenden en onbekenden die het mij mogelijk maken om drie maanden lang mijn uiterste best te gaan doen in Kitui, Kenia. Ik wil via deze weg dan ook iedereen enorm bedanken voor hun bijdrage, enthousiasme en ideeën.

Voor de geinteresseerde, uiteraard zal ik mijn best doen om daar in Kitui wat berichten hier op het forum te plaatsen, maar gezien de beperkingen gok ik dat ik niet verder zal komen dan het Team 70 forum op het Ex-change forum. Laat gerust een berichtje achter!

Overigens, ik heb een aantal fotos van de eerste twee PHP uitjes afgedrukt en zal aan jullie denken! Ik heb genoeg ideeën opgeschreven die ik daar in mijn vrije tijd wil gaan uitvoeren dus jullie zullen wel het eea zien verschijnen in December ;).

- Arjan
Met informatie bedoelde ik ook van 'welke van deze drie ontwerpen is de beste waterput'. We proberen het uit en mailen je de resultaten wel :)

Grondwater is hier niet zo diep ;)

Nee, maar je snapt wel. Mocht je iets niet kunnen vinden door tijdgebrek (jij moet immers putten graven) zoals informatie over ziektes of wat dan ook (ik hoop dat dat niet nodig zal zijn) dan kan je gewoon hier posten, en kijk je een week later of we het antwoord gevonden hebben.
Heel veel succes op je reisje Arjan!
De groeten in de rimboe, maar terug meenemen lijkt me inderdaad niet zo verstandig.
Vergeet je schepje niet (je weet wel, putten graven), en kom veilig weer terug.

Hou je taai, maar drink wel genoeg, dus niet te taai worden, uitdroging is ook geen pretje.
TropicalSjaak schreef op 28.08.2006 23:34
Heb je dat boek al van Jan dan?

Ey welkom terug! Je hebt de weg naar het forum teruggevonden zie ik ;). Ik heb inderdaad het eea met Jan kunnen regelen ;).

Op dit moment ben ik een beetje druk maar later ga ik in op de andere reacties :).
Heej Arjan..

ik wens je super veel succes in Kenia ;)
ik hoop dat ze daar inderdaad hun computer gebeuren helemaal op orde krijgen ;)

ik heb echt respect voor je..

groetjes vanuit nederland en doe je best!
Arjan Kapteijn schreef op 29.08.2006 00:09
[quote=TropicalSjaak schreef op 28.08.2006 23:34]Heb je dat boek al van Jan dan?

Ey welkom terug! Je hebt de weg naar het forum teruggevonden zie ik ;). Ik heb inderdaad het eea met Jan kunnen regelen ;).

Op dit moment ben ik een beetje druk maar later ga ik in op de andere reacties :).[/quote]
Boek is vandaag op de post gegaan :-)
Veilige reis en behouden thuiskomst voor als je daar weer aan toe bent.

Voor de tussenliggende tijd daar in Kenia plezier en enthousiasme gewenst.

Mijn wens voor jou persoonlijk is dat je er zelf ook veel over bijv. jezelf kan leren en wellicht dat dit je dan ook weer een "rijker" persoon maakt voor hier in het weldoorvoede en overdadige westen.

.::Bon Voyage::.
Veel plezier in Kenia!
Hopelijk kun je ze daar goed helpen.
Maar mijn vraag:
Zit je daar niet met een enorm taalverschil? Of neem je vertalers mee? Anders zal het wel spreken met handen en voeten worden..

Ik weet niet of je Christelijk bent maar toch:
"Moge God voor je uitgaan om je de juiste weg te tonen
Moge God naast je gaan om je te behoeden en te steunen
Moge God achter je gaan om je te beschermen tegen de listen van boosaardige mensen
Moge God onder je zijn om je op te vangen wanneer je valt
Moge God in je zijn om je te troosten wanneer je verdriet hebt
Mogen God om je heen zijn en je verdedigen wanneer anderen je aanvallen
Moge God over je komen om je te zegenen te beschermen en te bewaren.
Amen "
Bron: http://www.marypages.com/Gebeden.htm
Kenia is een voormalig britse kolonie, er word daar gelukkig beter engels gesproken dan hier in Nederland. We krijgen ook les in wat basis swahili zodat we daar op de markt wel goed uit de voeten kunnen. Scheelt vaak ook weer een hoog % van de prijs ;).
Andries Louw W. schreef op 29.08.2006 11:31
Veel plezier in Kenia!
Hopelijk kun je ze daar goed helpen.
Maar mijn vraag:
Zit je daar niet met een enorm taalverschil? Of neem je vertalers mee? Anders zal het wel spreken met handen en voeten worden..

Ik weet niet of je Christelijk bent maar toch:
"Moge God voor je uitgaan om je de juiste weg te tonen
Moge God naast je gaan om je te behoeden en te steunen
Moge God achter je gaan om je te beschermen tegen de listen van boosaardige mensen
Moge God onder je zijn om je op te vangen wanneer je valt
Moge God in je zijn om je te troosten wanneer je verdriet hebt
Mogen God om je heen zijn en je verdedigen wanneer anderen je aanvallen
Moge God over je komen om je te zegenen te beschermen en te bewaren.
Amen "
Bron: http://www.marypages.com/Gebeden.htm

Mooi gezegd en ik deel deze mening met je.

Klaasjan

Reageren