Ik had de klantenservice ge-emailed van Tiscali en kreeg deze mailt terug:
De maandelijkse abonnementskosten voor het Tiscali T20 abonnement bedragen €44,95. De totale kosten voor Telefonie Totaal bedragen €14,90 per maand. Hierbij zitten de €9,95 doorbelasting netwerkkosten die KPN via Tiscali in rekening brengt voor het instandhouden van de koperlijn inbegrepen. Er worden geen andere kosten door KPN in rekening gebracht..
Nu werd mij verteld dat je dat wel moet betalen , maar dat als je een factuur binnen 5 maanden terug stuurt je het bedrag krijgt teruggestort..
Waarom doen ze dat op die manier denken jullie? ( en hoe kan ik bewijzen dat ik dat terug hoor te krijgen :D)
Nu moet ik dus ook nogeens 210 euro op-hoesten ...
dus 'Jelle'
Als ik telefonie totaal neem , dan zeggen zij de kpn op ... , en kan ik zonder ook maar 1 dag zonder telefoon te zitten overgaan op tiscali telefoon?
Zo heb ik het toch goed?
@ kalle
En Het Tiscali internet bevalt je goed?
ps, Moet wel eerst 213 euro betalen ... dat word lastig op dit moment ( na aanschaf nieuwe auto willen mijn ouders dat nooit lol..)
Hopelijk gaat mijn broer dat voorschieten , ben zelf nmlk blut na een boete laatst :D
Situatieschets: "Joop heeft nu telefonie bij kpn, budgetbellen 9,67 abbo geld en belt daarbij voor 10,00 per maand. Totaal is Joop 19,67 kwijt per maand.
Joop neemt nu T20 adsl bij tiscali met Telefonie totaal (laat kpn lijn overnemen). Voor de adsl betaald Joop 44,95 per maand en voor het laten overnemen betaald Joop per maand een extra 9,95. Totaal kosten dus 54,90 voor T20 adsl en telefonie totaal via Tiscali.
Joop belt nu goedkoper naar de meeste mobiele providers dan standaard abbo kosten van kpn (speciale zomerweken acties niet meegerekend) en totaal gratis naar alle vaste nummers in Nederland 24/7 (muv van service nr's en 0909-0666 xD)."
dus 'Jelle'
Als ik telefonie totaal neem , dan zeggen zij de kpn op ... , en kan ik zonder ook maar 1 dag zonder telefoon te zitten overgaan op tiscali telefoon?
Zo heb ik het toch goed?
Zeg maar gewoon Jelle, sta niet meer op de loonlijst van Tiscali hoor ;)
Helemaal goed :) tiscali neemt contact op met kpn en spreekt een datum af waarop de lijn word overgegeven. Dit word per post aan je gemeld, je krijgt daarvoor tevens je inlog gegevens (user & pass) voor de VoIP die je in je modem interface moet instellen.
Op die modempagina kan je de instellingen alvast instellen en kijken of die goed inlogt. Je moet natuurlijk niet vergeten je telefoon van je oude kpn lijn om te pluggen in het adsl/voip modem zodat je daadwerkelijk via tiscali belt.
Dan begrijp ik het helemaal!
Als ik morgen of overmorgen aanmeld , dan zou ik in aanmerking moeten komen voor die acties .. dus dat ga ik even overleggen.
Ook even kijken hoe het met mijn huidige Xsall staat , en of die opgezegt kan worden.. ( denk het wel)
Aleen die 213 euro dat willen mijn ouders nooit betalen ( aangezien ze net een auto hebben gekocht)
hoop dat mijn broer het kan voorschieten.. aangezien Tiscali het toch terugstort binnen 6 weken..
Zelf heb ik overigens geen geld ook ivb met een boete !! , grootste misdaad begaan in nederland .. stukje in de stad rijden met fiets .. lol
<-- LEES!! - Kan geen moordenaar tegenop .. wel 2 sec doorfietsen..
Anyway: Vandaag even ervaringen checken van mensen met Tiscali .. just 2 be sure.
Die 20 euro die ik nu om de 2 maand betaal vind ik wel strange ..
isdn of analoog? dat zouden je ouders wel weten denk ik? anders heb je 1 telefoon nr of 4 telefoon nr's? anders moet je even kijken wat voor kastje er in de meterkast / israpunt (punt waar tel.lijn huis binnenkomt) staat, meestal staat er 'isdn' op bij isdn ;)