Wat vinden jullie van deze strakke layout?

http://deagle.nl/strak/

Alvast bedankt,

ArendJan

Alleen in IE bekijken
ArendJan schreef op 08.09.2006 18:21
Alleen in IE bekijken

Waarom?
Kijk zelf maar ;-)
Ja, dat snap ik, maar waarom doe je het zo?
dan is het geen goed design een goed design moet bekijkbaar zijn in alle browser en alles OS's ;)

Je mag de bezoeker niets verplichten (lees: webdesign: van concept tot realisatie ;)) super boek :)
mooi strak, alleen moetie wel css valid worden...
Heehee mensen, ik denk dat er hier een misverstand ontstaat, dit is een proefversie, die niet werkt verder, en nog geschikt gemaakt moet worden voor FF, maar wat vinden jullie ervan?
Alleen in IE bekijken
Dat is weer eens vragen om problemen... IE houdt zich niet aan de standaarden waardoor je allerlei 'foute' opmaak in je code gaat zetten. Dit gaat dus nooit werken in andere browsers dan IE. En zodra je de boel gaat aanpassen voor andere browsers, loopt IE weer grandioos in de soep...

Ga eerst ontwikkelen in FireFox, Opera of een andere browser die zich (beter) aan de standaarden houdt en ga dan pas later de gekke fratsen van IE toepassen. Dit scheelt je een hele berg tijd en frustratie.
@Frank en de rest :

eerlijk gezegd ben ik deze commentaren zat, die heb ik al minstens 3 keer gehoord en ik weet nu wel hoe het allemaal moet, ik heb nu gewoon een layout gemaakt in IE, maakt dat voor jullie wat uit? Dat is nou eenmaal mijn manier van ontwerpen.

Nu graag een mening....
Nu graag een mening....
Ok, komt 'ie dan: Ik vind het jammer dat je zo inefficient werkt en jezelf zo veel problemen op de hals haalt. Tevens is het jammer dat je niets doet met goedbedoelde adviezen.

Wat de layout betreft: Ik heb hem alleen in Safari gezien, ziet er aardig uit maar ik krijg de indruk dat er nog wat mist. Komt misschien ook omdat ik zelf houd van een navigatie o.i.d. aan de linker- of rechterkant. Kleuren en fonts zijn goed gekozen.
@Frank : ik werk met 2 verschillende stylesheets, een voor IE en een voor FF, dat maakt dan verder toch niets meer uit...

Wat mis je dan?

Reageren