Wat vinden jullie van deze strakke layout?

http://deagle.nl/strak/

Alvast bedankt,

ArendJan

Alleen in IE bekijken
Heb je deze layout al eens laten zien, hij komt me namelijk heel erg bekend voor? Vooral die grijze balkjes met oranje blokjes.

De lay-out vind ik mooi en zakelijk. Ik vind de indeling van tekst c.q. alinea's wat minder, aangezien je nu niet doorhebt wat de 'hoofdtekst' zou moeten zijn en ik vind het nogal veel tekst bij elkaar, dat communiceert niet naar de gebuiker. Maar, dit zijn lorem ipsum's dus kun je zeggen dat dit later 'opgelost' kan worden.

Enne, ik begrijp dat de evangelisten en critici eens op moeten houden met zeiken, maar je zet dit topic wel in "site reviews". Dan had je het maar in "design reviews" moeten zetten. Maar aangezien wat dat forum niet hebben zit je met het probleem dat mensen toch ook echt technisch naar je site gaan kijken. Dan had je maar een jpeg moeten neerzetten :)
@PHPerik : nee, net een paar dagen geleden gemaakt. En helemaal zelf gemaakt, ook logo etc...

(hij staat ook op sitedeals.nl en sitemasters.be)
Mooi idee van de bank dan ;) . Je maakt serieuze vorderingen. Een tweetal maanden geleden weet ik nog dat je met die lelijke platgedrukte arend aan kwam zetten ! Doe zo voort ...
@Devon
Leuke site :)
Maar je hebt een IE - FF - Opera/Netscape versie
Maar FF kun je bij Opera/Netscape zetten.
De firefox versie werkt goed in Netscape/Opera
En Vice versa ook!
Bij mij tenminste dan hè ;)
(Nieuwste versies overal van...)
@ArendJan in IE is die wel nice, maarja, vind het toch jammer dat je hem eerst in IE gaat optimaliseren en dan later voor FF e.d. gaat optimaliseren. Maar dit is een keuze die je zelf maakt en ik ga er dan ook verder niet over in discussie.
Gr. Luke
Ziet er goed uit.. alleen je zult toch aan firefox moeten werken.. verder vind ik het logo er verdacht op eentje van een tutorial lijken en die bank ook (volgensmij heb ik dit design ergens anders al gezien?)

En je hoeft niet 100x te zeggen dat het een proef site is.. mensen willen je alleen tips geven.. je moet niet alles opvatten als zware kritiek.

Verder zou ik de site toch iets vrolijker maken.. nu is het best "kaal".

Reageren