Mooi Arend-Jan :) . Enkel het logo zou ik veranderen, maar dat wist je ondertussen al. Oh, ook nog de 'linkum's zou ik aanpassen, ook oranje ofzoiets ;) .
Verder nog een klein vraagje.. heb je het zelf ge-photoshop-d of een template gekocht? *Curiosity-mode* Moest je hem zelf gemaakt hebben, mooi idee van die bank ;D !
[offtopic]
@ Devon: Morzilla Firefox
@ Jelmer: Jij overdrijft dan weer in het andere uiterste... en het is Jehova
[/offtopic]
-Ik heb deze site helemaal zelf gemaakt.
-Die php zooi stond er alvast in omdat ik oorspronkelijk van plan was de hele layout werkend te maken etc...
-Het idee van het plaatje van die bank heb ik zelf verzonnen, alleen heb ik het plaatje natuurlijk niet zelf gemaakt :D
Voor degenen die dus vooroordelen trekken en etc.
HET IS EEN PROEFVERSIE
Dat betekent dat ie niet helemaal valid is en dat er dingen in kunnen staan die niet kloppen.
Verder vind ik IE nog steeds een fijne browser, en het is een verkeerde gewoonte van me om daar een website in te designen maarja, dat moet ooit doorbroken worden.
Heb je geen IE of wil je het niet gebruiken, hou dan gewoon je mond.
@Frank : ik moet nog een FF hack maken, want nu is er in principe alleen een stylesheet voor IE beschikbaar, en dat ziet er wel wat anders uit dan FF Safari etc...
@Frank : ik moet nog een FF hack maken, want nu is er in principe alleen een stylesheet voor IE beschikbaar, en dat ziet er wel wat anders uit dan FF Safari etc...
Je hebt geen FF hack nodig, maar een hack voor IE. En natuurlijk een correcte stylesheet waar je de hack in gaat zetten.
Zelfs Microsoft geeft toe dat IE niet op de juiste manier met css omgaat.
@Frank : je hebt opzich helemaal gelijk. Maar het ging me er nu even niet om hoe ik 'm gemaakt zou hebben, maar wat je van het idee, van de layout vond...