Ik denk dat je het idee achter het werken met valide html dan niet helemaal begrijpt. Als je je site eerst in IE bouwt en daarna gaat aanpassen zodat hij ook in FireFox werkt zit je site dus eigenlijk al niet goed in elkaar.
Ik mis een navigatie of blok met andere informatie aan de linker- of rechterkant van de pagina. In de huidige opzet worden de regels erg lang waardoor de tekst slecht leesbaar wordt. Het kost de lezer meer moeite om het einde van de ene regel, te verbinden met het begin van de volgende regel. Deze 2 liggen te ver uit elkaar. Probeer er voor te zorgen dat het tekstblok niet breder wordt dan 600 tot 800 pixels. Bv. door links en/of rechts nog een blok met informatie of navigatie te zetten.
na je geirriteerde reactie op wijze adviezen, het opmerken dat niet de hele layout vanjezelf is, php wordt ge-echoot?:
<?PHP
//deagle.nl webdesign : HTML, CSS, PHP, mySQL,Javascript
session_start ();
ob_start ();
?>
kan je bij mij een mening vergeten. Als ik het me goed herinner, heb ik eerder met jou hierover in de clinch gelegen.
?
Onbekende gebruiker
08-09-2006 19:17
Ik vind dat het twee stijlen door elkaar zijn.
De foto aan de rechterkant is onduidelijk.
Mooie header foto.
Misschien company name en/of logo in header weergeven.
klopt het layout is waarshijnlijk niet van hem zelf!
het logo is ook niet aan gepast er staat nog: your company
als het logo daadwerkelijk niet van je zelf is vind ik het een slechte keuze! je kunt dan netzogoed een betere layout nemen.
ik zou meer kleuren gebruiken als ik jou was niet alles zo een tonig!
en zorg dat hij het overal doet!
kijk mijn site! http://devondesigner.awardspace.com/
[mijn site is ook nog niet helemaal af! maar let op het kleuren gebruik en de indeling] NIET OP DE TEXT LETTEN DIE IS TOTAAL FOUT!!
@devon, jammer van je keuze om je website in te delen in browser categorie. En dit alleen voor kleine opmaak foutjes die je met een beetje research kan verhelpen.
Hmm, klein foutje hier en daar. Je maakt gebruik van <p/>. Een lege P zal oude (lees: alle) browsers alleen maar in de war brengen. Ik denk dat je <p>Lorem Ipsum...</p> bedoelde daar.
Helaas kan ik niets zeggen over het uiterlijk aangezien hij momenteel bij mij in Safari helemaal geen css laat zien. Maar daar ga ik verder niet op in omdat ik me echt ga ergeren (en dat is niet vaak) aan al die kuddedieren hier die allemaal zo nodig even zieltjes moeten winnen voor XHTML 1.1 Strict en Firefox. Leuk, maar als iedereen het hetzelfde zal doen, en als een stel schapen elkaar zal gaan volgen komen er nooit nieuwe ideeën. Doe gewoon zoals jij het doet, en laat anderen doen zoals zij het doen. ArendJan is al lang op de hoogte van hoe jullie het doen, dankzij dit soort topics. Stelletje Johova-getuigenen*, bij iedere deur aankloppen en iets dat helemaal nog niet waterdicht is aandringen...
* gebaseerd op vooroordelen: pin me er niet op vast.
@jelmer...
xhtml 1.1 is ook zeker niet waterdicht. Ik zal ook de laatste zijn die dit zal beweren.
Wat ik wel zeker durf te beweren is dat xhtml 1.1 zeker stabieler is dan html in IE schrijven.