Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.

Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.

Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.

My five cents, wat denken jullie?
http://criminal.icehosting.nl/ check die nep gast :)

Check het taalgebruik er ook van haha.. en een B.V., daar heb je 15.000 euro voor nodig ;-) anders mag je geen B.V. zijn :o) zou hij die 15.000 al hebben gehaald met zun criminals spelletje!?
om te beginnen, respect voor criminals, het WAS hardstikke leuk spel enzo.

[edit]:
Ik bedenk me ineens, gregory had criminals (het domein en spel) verkocht aan ene marco. Volgens mij stata het domein nu ook op zijn naam. Zij doen samen dat icehosting begreep ik gister.
[/edit]

ten 2e greg is gewoon een arrogante tyfus lozer die dent dat hij alles kan maken. Ik heb nu ook een eigen (wel zelfgemaakt) spel. Toen we begonnen kregen we ineens mails van nohosting met dreigementen erin dat ze onze site offline zouden halen als wij ons spel niet snel zouden veranderen. Na even zoeken kwamen 'we' erchter dat greg achter nohosting zat, trek de conclusies verder zelf. Dit alles is na te lezen op webhostingtalk.nl (zoek naar wargame).

Nu over dat icehosting, icehosting is een hosting 'bedrijf' dat ook onder leiding van dezelfde gregory staat. Er is GEEN criminals BV of iets wat daarop lijkt (heb het gister nagevraagt bij de KVK). Ook kunnen zij totaal niks ondernemen omdat ze niet kunnen aantonen dat ze criminals zelf hebben gemaakt.

Gregory scheen ineens doof te zijn, dus hij kon de telefoon niet aan te nemen. 2 weken later bleek hij ineens ontvoert te zijn. Ik heb ook verhalen gehoord dat hij neergeschoten zou zijn. Waarom? Omdat hij onder zijn verantwoordelijkheid uit probeerde te komen?

enfin:

aan greg: nogmaals; je ben een smerige tyfus klootzak!

mensen, succes verder met deze oplichtingen en onzin rondom criminals
Mag ik je er op wijzen dat phphulp hier niets mee te maken heeft met dat hele Crinimals gedoe :/
wat ik uit deze info hier kan halen is gregory gewoon een persoon is(denk ook maar van ongeveer 14-15 jaar oud) die door had hoe goed het gratis verstrekte webbased criminal game "criminals" zich verspreide, en dacht als ik nou is doe alsof ik het gemaakt heb, dan kan ik er nog geld uit slaan.
omg...
Leuke topic :p
en dat om een dom spel...
dsjeesj, get a life...
je gaat ff mierenneuken omdat een dom php scriptje uitlekt... Wat moet mickeysoft en alle software bedrijven dan wel niet zeggen? Daar zijn anders ook genoeg illigale kopieën van... nuja, tijdverdrijf? :)

Edit:
ROFL :) Php hulp hacken... yr... :)
@SerpenT:
Hij heeft het gemaakt met een paar andere jongens, twijfel hier maar niet aan. Wat wel zo is dat hij jankt om iets wat hij met meerdere mensen heeft gemaakt, hij is dus niet de (enige) eigenaar.

en idd: ROFL :) Php hulp hacken... yr... :)
Wat moet mickeysoft en alle software bedrijven dan wel niet zeggen? Daar zijn anders ook genoeg illigale kopieën van... nuja, tijdverdrijf? :)
Die zeggen ook iets: "Wij gaan naar de rechter!" of "Je hoort van onze advocaat!" of "Brein zal contact met je opnemen..!"

Elwin
Elwin [a.k.a. SpaceFrog
schreef op 22.09.2004 18:17]
Wat moet mickeysoft en alle software bedrijven dan wel niet zeggen? Daar zijn anders ook genoeg illigale kopieën van... nuja, tijdverdrijf? :)
Die zeggen ook iets: "Wij gaan naar de rechter!" of "Je hoort van onze advocaat!" of "Brein zal contact met je opnemen..!"

Elwin

Allicht, maar dit is zo verspreid dat ze toch nooit iedereen kunnen vangen hiermee....
ik heb dit hele verhaal zitten lezen
ik moet er gewoon van schijten, wat een onzin allemaal, ik draai zelf ook dit spel, omdat het te download stond op een lycos site.
dus elke gast die het spel wil draaien ging hem dus downloaden.
kan ze geen ongelijk in geven,is een leuk spel wat in de donkere maanden een leuke bezigheid is.

en nu wil iemand even vlug een copyright erop gooien, nou suc6 ermee, enne ik lach je hard uit met je deurwaarder george :O, dan mogen ze die naar lycos denemarken sturen :P
Criminals is eigenlijk verneukt door al die kindertjes van 12 jaar die er niks van weten.

Hierbij benadruk ik NIKS. Ongeveer een paar keer in de week voegd iemand me toe op msn, om te vragen waaorm zijn criminals het niet doet, of dat ik de bugs er uit wil halen.

Hier wordt je dus stapeldol van, als je ziet dat dit mannetje geen database heeft gemaakt.

Mijn eigen site is http://3m-war.allerleigames.nl

Verwacht er niet te veel van, want het is eigenlijk gewoon voor de lol.

En besides, het kan geen kwaad =]

Wel denk ik dat ik maar eens gewoon het normale sciprt van criminals op en leuke domein ga zetten.... misschien hebben de mensen wel behoefte aan een site met de oude shit er op?

Reageren