Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.

Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.

Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.

My five cents, wat denken jullie?
Jep, waarom staat Criminals er dan niet bij?
Daar zijn jullie toch zo trots op?

Edit: Diej gameplaatjes zien er iig gelikt uit :)
lol..

De naam Criminals B.V is niet geregistreert bij de k.v.k omdat dat nog in behandeling is en we moesten tijdelijk onze oude K.v.K gebruiken tot ze klaar waren.

Hoe kan Criminals dan een BV zijn?! zoals ik al zei, ga weg met je grote praat en je kleine piemel ;)
Gregory Franklin schreef op 18.09.2004 17:20
Als dat verboden is en dan dat een ADMINISTRATOR meteen een grote bek heeft!

euhm een ADMINISTRATOR
kan je mss beter vervangen door
DE administrator

:O

EDIT:

Bas Kreleger schreef op 18.09.2004 18:31
je kleine piemel ;)

goed gezegd :D
hehe ^.^
Hoe kan Criminals dan een BV zijn?! zoals ik al zei, ga weg met je grote praat en je kleine piemel ;)

Dit is wel erg onder de gordel...
noemen ze dat volwassen gedrag? :-\
misschien kunnen we phphulp nog uitbreiden met phphulp jr. en phphulp sr. :-p
Beste Gregory,

Een paar fouten waa rik je gaarne op zou willen wijzen, zelfs zo midden in de nacht.

[1] Copyright. Zorg dat dit vast gesteld wordt. Je hebt de catastrofale fout gemaakt geen copyright in geen enkele van je files te vermelden. Maak nu maar eens tegenover een rechter hard dat dit jouw auteursrechtelijk en intellectueel eigendom is. Voor gedreig met deurwaarders zal je toch eerst een gerechtelijke procedure moeten afwerken. Je verhaal over versies is wederom niets over terug te vinden in de verspreidde broncode.

[2] Criminals BV?! De kvk kent je niet. De kvk kent urhaupt geen bedrijf op het opgegeven adres. Crimewar2004.com? Zal best op je naam staan, maar er is niets op die site te vinden wat je verhaal bevestigt. Ook geen verhaal van schade geleden door 'criminals bv', ook geen link naar het autentieke spel. Zorg dat je een pagina hebt waar je het misverstand uitlegt, je tarieven voor een licentie voor het gebruik van je intellectueel eigendom openbaar maakt.

Overigens is het behoorlijk illegaal jezelf voor een rechtsvorm uit te geven die je niet bent. Wanneer je een VOF bent zul je je ook niet als BV mogen voordoen, laat staan als je helemaal niets bent. Ik vermoed ook niet dat je als gamedesigner het kapitaal wilt neerleggen voor een rechtsvorm waar je een enorme administratieve en orgenisatorische verplichtingen mee aangaat wilt hebben.

Wat heeft neostorm nou nog met het verhaal te maken? Ook een bedrijf in alkmaar die wat grafisch gamewerk in haar portofolio heeft? Ben je werknemer bij dit bedrijf?

Success met je streven je recht te halen over je intellectueel eigendom.

Grtz,

Arend
Wat een onzin allemaal jullie zijn allemaal zo begonnen met 12/13 jaar en dan stelden jullie ook van zulke vragen dus doe allemaal ff niet zo STOM

mense dus ik mag de game dus gewoon hebben ?? wand ik snap het niet meer
Want is met 'n t :)
En ja, dat mag :)
De tering zeg hee.. Kunnen jullie dit soort discussies niet houden als ik wél achter mijn computer zit... Wat een giller is dit zeg hee.. :D

Goed hier mijn versie:

- Ik heb Criminals gemaakt. Publiceer het onder de GNU. Het bedrijf wat er achter zit is mijn eigen bedrijf. Dat is geen B.V., maar een eenmanszaak (KvK dossiernummer aan degene te geven die er om vraagt..). Wie heeft er een andere versie?

Maar goed... nu zal ik even mijn heldere licht laten schijnen over deze zaak:
- De heer Franklin (Gregory) die zegt leraar te zijn geloven we natuurlijk sowieso niet. Wie kent er nou zo slecht Nederlands en is leraar? Zelfs op een standaard voortgezet onderwijsinstelling kan men niet slagen als je zo slecht bent in de Nederlandse taal.

- Maar goed, tweede punt: Als het domein crimewar2004.com echt van de heer Franklin is, dan is de reactie van Marco Veldhuizen meer dan begrijpelijk:
marco schreef op 18.09.2004 17:29
ik vind wel dat gregory een beetje gelijk heeft ik kan ook wel jullie script public zetten kan ook wel leuk zijn hacken is een eitje je script tegen houden van het downloaden is geen eitje als je er recht op heb dan kan je er nicks van zeggen en ik ken micra persoonlijk en hij licht ook graag mensen op dit verhaal moet ik even kwijt

met vriendelike groet,

marco veldhuizen
Waarom vraag je je af? Nou.. Doe eens een Whois:
crimewar2004.com

Registrant:
veldhuizen, Marco
terschellingstraat 24
Alkmaar, 1825 ne
NL
Phone: 06*******

Domain Name: CRIMEWAR2004.COM

Administrative Contact :
Lycos Netherlands BV (BKQWPFAJPO)
[email protected]
Richard Holkade 30-34
Haarlem, Haarlem 2033 pz
NL
Phone: +31 23 750 1100
Nu snapt iedereen het wel natuurlijk. Dus.. Nog eens kijken bij het e-mailadres waarmee de heer Veldhuizen zijn domein heeft geregistreerd: die zal niet werken, want de Stichting Internet Domein registratie Nederland kent murder-inc helemaal niet.

Nja.. verder heb ik eigenlijk geen zin om te kijken. Meneer Veldhuizen (ook bekend als Gregory Franklin) zal zelf ook ooit niet meer in zijn leugen geloven...

Elwin

Reageren