Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.

Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.

Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.

My five cents, wat denken jullie?
nou dan is JOUW spel wel populair zeg...

enne waarom breng je geen updates uit. Voor de 12/13 jarigen onder ons(reken mij niet mee ik ben 14)
Elwin++ :)

Toch vonk diej van Bas leuker ;)
Laten we bij wijze van actie criminals onder GPL uitbrengen, en er een mooi sourceforge projectje bij brouwen ;)
Hehe ^^
We maken een PHPhulp wargame :P
Kan je punten verdienen met het oplossen van problemen van andere spelers ;)
Kijken welk spel populairder gaat worden :p

Ik denk dat Gregory er gewoon ongelooflijk veel spijt van heeft dat hij criminals (rot woord om te typen) vrij heeft gegeven zonder copyright e.d.

@ Gregory: Bij je volgende versie... zet ff een leuke regel copyright onderaan elk bestand.
Mocht er dan nog iemand mee gaan rotzooien kan je tenminste je gedoe nog bewijzen voor de rechter.
Veel sterkte met het maken van je volgende versie ;) (hulp nodig bij de regeltjes copyright ;) )

Mvg Sickness
Elwin [a.k.a. SpaceFrog
schreef op 19.09.2004 17:23]- Maar goed, tweede punt: Als het domein crimewar2004.com echt van de heer Franklin is, dan is de reactie van Marco Veldhuizen meer dan begrijpelijk:

als je een bezoekje geeft aan crimewar2004.com krijg je het volgende:

"Crimewar2004.com
Crimewar is momenteel offline .... Bekijk deze site regelmatig en wie weet zijn we dan weer online !
Onze forum ken je ook nog bezoeken voor vragen!
--> Crimewar2004 Forum <-- om naar het forum te gaan!
Chatbox staat ook online
Klik --> HIER <-- om te chatten"

waarom zou dat zijn?
Geen idee, you tell me? :P
En dan ook een forum met het geweldige aantal van 0 leden...

Elwin
Mitch schreef op 20.09.2004 09:28
Geen idee, you tell me? :P

Twas min of meer een retorische vraag, denk dat de reden nu wel duidelijk moge zijn :)
yow mensuh ik ben op zoek naar een criminals.zip waar geen fout in zit of diej niet beschadigt is als jullie mij daar aan zouden kunnen helpen ben ik zeer dankbaar mijn mail adres is:

[email protected]

thanx alvast eey :)

Reageren