Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
De plaatjes die verschijnen als je de mail tags gebruikt zijn trouwens nog niet erg nuttig.. is in de broncode nog altijd te lezen als src="http://www.phphulp.nl/cfgs/[email protected]";. Een systeem met id uit database met mailadressen die ooit gebruikt zijn is oplossing :)
Bij mij lukt het inloggen niet meer, ik vraag mij een nieuw wachtwoord, activeer deze type mijn username in (FFuser dacht ik maar ben niet zeker ze bestaat wel al dus dat zal wel)
En er komt te staan: u bent niet ingelogd.
Wat is er dan verkeerd? Wachtwoord username of beide?
Cookies staan 100% zeker weten aan
kheb het even geprobeerd en het werkt hier wel goed dus denk dat je username dan verkeerd is..

dutchcamel, ik weet het :$ ik moet dat nog fixen ;)
Is er dan een manier om mijn username terug te krijgen? In die mail bevoorbeeld?
Ik wil ook niet opnieuw registreren want mijn emailadres is reeds gebruikt.
Ook de edit en quoteknop zijn te licht voor de layout, iets blauwers ofso zal niet misstaan :)

[edit] Ter info, ik had de derde pagina nog niet gelezen dus het sluit niet echt mooi aan ;)
Echt wel knap.... Deze site is top tov de vorige :D
Mooi gemaakt :D
Alleen waarom ben ik nog geen ADMIN!
Bas Kreleger schreef op 13.09.2004 14:29

Matthijs, wachtwoorden van beide accounts zijn gelijk.. dus het zou moeten lukken :)

Helaas lukt het niet, verschillende inlognamen geprobeerd :(
Jaap Marcus schreef op 13.09.2004 16:56
Alleen waarom ben ik nog geen ADMIN!
Niet zo boos doen joh :P
Je doet het altijd al zonder dus zo'n probleem is het toch niet?

Reageren