4.623 views
Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
Mitch schreef op 14.09.2004 12:52Mij maakt het niets uit ;)
En 500 posts is toch al wel vrij veel, dan ben je dus al aardig actief hierzo :P
Bas Kreleger schreef op 14.09.2004 09:05Mogelijkheid om een slot te zetten / sticky maken via je eigen post (Als dit mogelijk is)
Dus als admin/modje krijg je een optie bij het posten
dat krijg je al als je een nieuw topic opent of het 'hoofdtopic' (eerste bericht) wijzigt..
ik ga nu stap voor stap alle bugjes etc. stap voor stap fixen, dus nu ff stil zijn dan kan ik wat doen zonder in de stress te raken elke keer dat iemand weer zegt dat dit en dit moet gebeuren ;-)
Mitch schreef op 14.09.2004 12:52Mij maakt het niets uit ;)
En 500 posts is toch al wel vrij veel, dan ben je dus al aardig actief hierzo :P
Dat is met een iets geavanceerdere regex er ook wel uit te halen.Bas Kreleger schreef op 14.09.2004 13:32ja maar als je dan weer [url ]http://www.phphulp.nl[/url] gebruikt fokt ie het weer op :/
Jaap Marcus schreef op 14.09.2004 15:09[quote=Mitch schreef op 14.09.2004 12:52]Mij maakt het niets uit ;)
hehe, dat probleem heb ik ook op mijn forumpje, kben alleen te lui om het op te lossen ;)Jaap Marcus schreef op 14.09.2004 14:55Daar was ik al achter maar nu moet je eerst zelf een topic maken met de medeling dat hij op slot gaat en daarna nog op slot zetten.
Daar was ik al achter maar nu moet je eerst zelf een topic maken met de medeling dat hij op slot gaat en daarna nog op slot zetten.