Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
Ja maar dat algemene zoek paginatje was toch wel makkelijk
Misschien nog een paar handige admin functies.
1. Mogelijkheid om per post te verbergen/verwijderen. Nu moet alles op slot of hellemaal niet en moet je per bericht alles verwijderen. (forum)
2. Mogelijkheid om een slot te zetten / sticky maken via je eigen post (Als dit mogelijk is)
Dus als admin/modje krijg je een optie bij het posten

'Algemene' aanpassingen:

1 .Preview knop (Zo hoef je post niet te editen om alles rustig na te lezen of je de layout niet verpest / groote fouten maakt
2. .... komt vast later wel :)
Jaap Marcus schreef op 13.09.2004 23:51
Misschien nog een paar handige admin functies.
1. Mogelijkheid om per post te verbergen/verwijderen. Nu moet alles op slot of hellemaal niet en moet je per bericht alles verwijderen. (forum)
2. Mogelijkheid om een slot te zetten / sticky maken via je eigen post (Als dit mogelijk is)

'Algemene' aanpassingen:

1 .Preview knop (Zo hoef je post niet te editen om alles rustig na te lezen of je de layout niet verpest / groote fouten maakt
2. .... komt vast later wel :)

2. navigatie linken van de pagina's van de topic's ook boven aan,
Mogelijkheid om een slot te zetten / sticky maken via je eigen post (Als dit mogelijk is)

dat krijg je al als je een nieuw topic opent of het 'hoofdtopic' (eerste bericht) wijzigt..

ik ga nu stap voor stap alle bugjes etc. stap voor stap fixen, dus nu ff stil zijn dan kan ik wat doen zonder in de stress te raken elke keer dat iemand weer zegt dat dit en dit moet gebeuren ;-)
is gefixed
maar bas fftjes over die custom title ik vind 1500 veel te veel dan zijn er maar een paar mensen die dat mogen en dat vind ik tog wel jammer. kun je niet gewoon open gooien? of bijv 500 want dan heb je ook al bewezen dat je hier een actief lid bent
dat zou opzich wel kunnen ja.. hoe denkt de rest erover?! :)
mijn eerste suggestie was 500, en daar blijf ik nog steeds bij

Reageren