Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
Thijs schreef op 13.09.2004 18:17
[quote=Bas Kreleger schreef op 13.09.2004 12:39][quote=Thijs schreef op 13.09.2004 12:08]ik had alleen een vraagje aan je, of je de code van dat dropdown menu, boven aan de pagina met informatie, php stuff, forum en contact (wat ook werkt in mozilla) kunt publiceren, want ik heb dat nodig voor mijn site maar krijg het nooit zo dat het werkt in mozilla,
thx in advance

als je een goede ripper bent, zou ik het rippen :) ik moet hetzelf anders ook ontleden en het is geen php dus je kan het gewoon in de bron bekijken[/quote]

nou ik heb het geprobeert maar ik snap niets van jouw scripting, maar k ik zoek wel verder thx anyway

/**/edit\**\
een quote in een quote kan dus ook niet bas[/quote]

http://www.phphulp.nl/cfgs/stm31.js is de javascript code. :)
heb niet alle reacties gelezen (geen tijd), maar wil toch ff melden dat het er leuk uit ziet, en ziet er veel professioneeler uit dan de vorige. Vind het alleen jammer dat scripts buiten de lijn rechts vallen of die lijn is jammer :P (wel het einige waarvoor mijn hogeresolutie hier handig is ;))

Echt top Bas mooi werk!
@jaap marcus

nee hoor menu.js hoort er ook nog bij voor dat menu maar ik snap niet hoe die functies van bas werken, dus dat vind ik egt heel goed gemaakt.

greetz serpent

[EDIT] typo
Tis een beetje JavaScript puzzelen he? :P
Word er nog wat aan die plaatje gedaan ;) en aan dat irritante post probleem (zie mijn vorige post) ;)

Marien

edit JIPPie het werkt met het toevoegen nu ff kijken of het ook werkt met editten

2e edit

Nee dus :( Bassie nog ff ook een wijziging maken in die edit functie ;)
Ziet er veel beter uit dan de oude!

Sorry voor de late reply, ik had vandaag een deadline lopen voor mn bedrijf.
waar is ut zoek gedeeldte?
greedyxl schreef op 13.09.2004 21:43
waar is ut zoek gedeeldte?

Idd, goed punt :)

-edit-
Nog typo gevonden. Als je een reactie toevoegt komt er bij het berichtje te staan iets van 'het bericht is tegevoegd'. O'tje vergeten :)
zoeken kan bij tutorials en scripts pagina :)

Reageren