dat wanneer je in het tekstveld een zin tot op het "einde" van het tekstveld typt, hij in het bericht in twee wordt gekapt. omdat er in het bericht niet zoveel tekst op een lijn kan.
Verder heb ik nooit gesnapt waarom er staat "SNEL reageren".. kun je dat dan traag ook ?
Nou, Bas.. Als je de breedte bekijkt waarin daadwerkelijk de tekst komt te staan die je post, is die minder breed dan het tekstveld.
Verder snap ik de reden voor het afbreken verder niet, omdat je zolang je gewoon doortypt, zelf een nieuwe regel begint, en als je een "harde enter" geeft gaat die naar de volgende. Ik zie het probleem op zich niet zo, maar als het invoerveld even breed is als de ruimte waar die uiteindelijk komt te staan, is het meteen goed als je het afbreekt en type je echt wat je te zien krijgs. (hoop dat het zo duidelijker is)
Wanneer je code (tussen de php tags) quote gaat het mis.
<?php
echo 'Echt waar';
?>
?Onbekende gebruiker
10-10-2006 16:32
Ik bedoel dat de regels in het input field langer zijn dan in het forum, dus als ik voor het einde van de regel in het input field op enter druk, maar dit is al een volgende regel in het bericht(forum) dan krijg je dat je hele opmaak ver* is.
@Gijs, duidelijk :). Maar brede textarea is wel makkelijk voor PHP code dus laat hem maar zo breed.
@Kalle, ga ik nu ff naar kijken.. Vage shizzle..
@Wes, net even gekeken naar de e-mailtjes, maar is gewoon text based en er staan verder geen rare headers in ofzo. Misschien ff je spam instellingen bekijken?
als je in je eigen topic een bericht plaatst krijg je een email met de vermelding: "Er is gereageerd op je onderwerp in het forum" (ongeveer zoiets toch)