Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Is goed.. ik zal het nu zelf ook even testen dan..

Heb het getest. Ik heb gmail en krijg hem gewoon in mijn inbox..
Buggie?

Het aantal forum posts dat bij statistieken staat wijkt af van het aantal posts dat ik zie op het forum.
Ik heb een verschil van 10 .....
@bas probeer maar es naar een hotmailaccount als je die hebt, komt er niet door, rest kan ik morgen pas weer bij
Erik schreef op 11.10.2006 13:10
Buggie?

Het aantal forum posts dat bij statistieken staat wijkt af van het aantal posts dat ik zie op het forum.
Ik heb een verschil van 10 .....

Die bij het statistieken knopje kloppen :)
Helaas wordt ik nog steeds teruggestuurd naar de eerste pagina van een topic.

En die aanvraag met een UBB-bar is ook al opgelost. Mensen van het IRC-kanaal weten inmiddels al dat ik een eigen geïmplementeerd heb via Creammonkey :)
Hoe heb je dat gedaan?
Als hij echt foutloos werkt (hij werkt nu eigenlijk alleen echt lekker zoals ik bedoeld had in Safari) zat ik wel eens een linkje posten ;)
Wat bdoelde je ook alweer met de UBB bar Jelmer?
Een paar knopjes boven de textarea en (nog veel belangrijker) wat sneltoetsen, zoals bij mij nu cmd + b voor [ignore] en [/ignore].

Dit is de code momenteel, ik garandeer alleen niet dat hij werkt. Momenteel gebruiken alleen Hipska en ik hem volgens mij, en misschien Kasper of Willem-Jan op Firefox.

Voor Safari heb je Creammonkey nodig, en voor Firefox moet je aan de Greasemonkey.

Maar momenteel verander ik nog om de 10 minuten iets aan de code, dus weet waar je aan begint...

Reageren