Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar soms zie ik (en heb ik zelf) wel eens dat de avatar van de topicstarter niet wordt weergeven, maar als 3e, 4e bericht bijvoorbeeld wel...
BUG:

als je in je eigen topic een bericht plaatst krijg je een email met de vermelding: "Er is gereageerd op je onderwerp in het forum" (ongeveer zoiets toch)

niek schreef op 09.10.2006 17:24
is de bug dat je soms 'niet en wel' inglelogd bent al opgelost? (ik denk dat het iedereen bekend klinkt.)

Beter lezen Niek.. ;) Ja
Jip schreef op 09.10.2006 18:27
Ik weet niet of het al eerder is gemeld, maar soms zie ik (en heb ik zelf) wel eens dat de avatar van de topicstarter niet wordt weergeven, maar als 3e, 4e bericht bijvoorbeeld wel...

Is vroegah al opgelost..
Hipska schreef op 09.10.2006 18:30
BUG:

als je in je eigen topic een bericht plaatst krijg je een email met de vermelding: "Er is gereageerd op je onderwerp in het forum" (ongeveer zoiets toch)

Ja dat vind ik ook altijd zo raar..
En ook dat mijn avatar het niet doet.. =P is ook een bug =P
Bug, Bug, niet zo zeer een bug, meer iets waar ik me aan erger:

Bij het veranderen van mijn profiel moet ik mijn wachtwoord invullen, laatst had ik een heel verhaaltje geschreven voor mijn profiel, vulde ik het verdeerde wachtwoord in, kan ik weer opnieuw beginnen.

Misschien een idee om dat wachtwoord weg te halen, of de input te laten onthouden met sessies?
Nog 1, bij het uploaden van een te groote avatar wordt je oude wel verwijderd, maar je nieuwe niet geupload
Een bugje:

Het aantal topics in admin forum wordt afgetrokken van laatste forum berichten.
normaal staan daar 12 topics, als ik nu 12 topics in admin forum zou aanmaken zouden er geen laatste forum berichten zijn voor een paar uur ;)
Toch nog een bugje gevonden. als je niet bent ingelogd staat het quote knopje wel bij elke post. Is niet nodig lijkt mij
Ik vind het op zich wel fijn dat het text-input veld nu breder is, alleen nu is het breder dan het veld waar het in terecht moet komen, wat betekend dat je heel hard na moet denken bij het afbreken van regels.

[edit]@Erik

Kijk dat is de verklaring dat het aantal topics daar fluctueerd, nooit aan gedacht:)[/edit]

Reageren