Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • [li]Cat=0 topics[/li]
    [li]Lege topic titels[/li]
    [li]Te grote avaters aan kunnen maken[/li]
    [li]Servertijd[/li]

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Erik schreef op 08.10.2006 23:42
[quote='Bas Kreleger schreef op 08.10.2006 23:22']Dat zijn allemaal geen bugs!! ;).

Ah, Bas

Die jongen is net jarig geweest he ;)[/quote]LOL :) Inderdaad Bas!

Edit:
Om het dan nog ontopic te houden: er zijn nog wat probleempjes als je hebt gepost en er zijn meerdere pagina's. Als ik post op een volgende pagina wordt ik altijd teruggestuurd naar de eerste pagina. Ook als je een post hebt die als eerste op een nieuwe pagina wordt geplaatst, kom je niet bij je eigen post uit maar op de pagina ervoor (of in mijn geval altijd de eerste pagina).
Misschien kan je daar ook eens naar kijken?
Doe ik Kasper.

Graag geen offtopics meer!
Het feit dat anderen je PMs kunnen lezen vind ik de grootste bug
wes, wes, wes,

Die is al heel lang opgelost hoor :)
ik vertrouw het nog voor geen meter
Try it :) Dan weten we meteen of het goed verholpen is. :D
ik sta als ruud in db, maar er is ook een Ruud
beetje onduidelijk ! Kan zelf niet mijn naam veranderen ?

- je eigen naam kunnen veranderen (of toevoeging/langere)

- controle op dubbele namen (in anycase ....)
ik kan het niet trying want ik weet niet hoe het moet, maar ik weet wel dat anderen mijn PMs lezen
wes, dat is dus al eerder opgelost en als je verder geen bugs meld, post hier dan niet aub.

Ruud, je kunt je naam wel wijzigen. Loginnamen daarin tegen niet. Loginnamen zijn uniek. Als er nog een 'ruud' is, kun je je achternaam (of letter) erbij vermelden. Maar dit is ook weer geen bug.....
Het is misschien geen bug, maar bovenin staat:

Ingelogd als: Leo

Kan je de naam niet klikbaar maken naar het profiel van diegene, ik vind dat zelf handiger.. en het lijkt me een kleine moeite :)

Verder top dat je alles fixed.. dat van die edit knop was nogwel het ergste van alles..

Mod-reactie: Je kan ook op je naam in de online lijst klikken :)

RE: Mod-reactie: Dat kan, maar zelf denk ik hier niet aan op het moment dat ik het nodig heb.. ik kan ook even een topic opzoeken waarin ik heb gepost, dat is hetzelfde :)

Reageren