[quote='Bas Kreleger schreef op 08.10.2006 23:22']Dat zijn allemaal geen bugs!! ;).
Ah, Bas
Die jongen is net jarig geweest he ;)[/quote]LOL :) Inderdaad Bas!
Edit:
Om het dan nog ontopic te houden: er zijn nog wat probleempjes als je hebt gepost en er zijn meerdere pagina's. Als ik post op een volgende pagina wordt ik altijd teruggestuurd naar de eerste pagina. Ook als je een post hebt die als eerste op een nieuwe pagina wordt geplaatst, kom je niet bij je eigen post uit maar op de pagina ervoor (of in mijn geval altijd de eerste pagina).
Misschien kan je daar ook eens naar kijken?
wes, dat is dus al eerder opgelost en als je verder geen bugs meld, post hier dan niet aub.
Ruud, je kunt je naam wel wijzigen. Loginnamen daarin tegen niet. Loginnamen zijn uniek. Als er nog een 'ruud' is, kun je je achternaam (of letter) erbij vermelden. Maar dit is ook weer geen bug.....
Kan je de naam niet klikbaar maken naar het profiel van diegene, ik vind dat zelf handiger.. en het lijkt me een kleine moeite :)
Verder top dat je alles fixed.. dat van die edit knop was nogwel het ergste van alles..
Mod-reactie: Je kan ook op je naam in de online lijst klikken :)
RE: Mod-reactie: Dat kan, maar zelf denk ik hier niet aan op het moment dat ik het nodig heb.. ik kan ook even een topic opzoeken waarin ik heb gepost, dat is hetzelfde :)