Misschien ergens een knopje om je cookie te vernietigen, of waneer je op uitloggen drukt (en je bent niet echt ingelogd, want je kan geen reacties posten en je profiel wijzigen, je balk staat er alleen maar) dat je niet alleen de melding krijgt "Je kan niet uitloggen want je bent niet ingelogd" maar dat hij dan ook even het cookie echt weggooit, zodat je ook kweer kan inloggen.
Ik ervaar het probleem niet vaak, maar als ik het heb moet ik meteen al mijn cookies weer weggooien (ik kan niet alleen het koekje van PHPhulp weggooien simpelweg omdat ik dat koekje niet kan vinden :S)
- Je kunt nu op je naam klikken om je profiel te bekijken
- Als het goed is (test het eens) wordt 'interne berichten' nu ook rood in Safari
- Uitloggen bug is gefixed
Damn, heb je tijd over? Complimenten voor de snelle fixes! :)
In Firefox is de kleur van het lettertype dezelfde kleur als de achtergrond. Met andere woorden, ik zie mijn naam niet staan tenzij ik dat stukje selecteer ;)
Edit: Inmiddels ook gefixed!
In Firefox is de kleur van het lettertype dezelfde kleur als de achtergrond. Met andere woorden, ik zie mijn naam niet staan tenzij ik dat stukje selecteer ;)
Dat had ik ook, na een refresh zag het er weer goed uit...
Helaas is dat bij mij altijd nog 'onzichtbaar' doordat de link dezelfde kleur heeft als de achtergrond van de balk.
Bas Kreleger schreef op 09.10.2006 15:22
- Als het goed is (test het eens) wordt 'interne berichten' nu ook rood in Safari
Werkt! :D
edit: Helaas toen ik dit bericht postte, kwam ik wel weer terecht op de 1e pagina van dit topic. Dat werkt dus nog niet helemaal perfect. Deze edit waarschijnlijk wel.
Edit: Inmiddels ook gefixed!
haal die [ignore] en [/ignore] maar weg, ik heb hier alleen maar staan: 'ingelogd als: ' en dan een onzichtbare link (waar ik wel op kan klikken.)