Hoe lang zijn jullie hier al @ phphulp?

En hoe zijn jullie eigenlijk op deze RARE maar toch ook zeer gezellige/leuke website gekomen?

En wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te vertrekken van deze website??

:D:p

Ikzelf: Ik zit hier bijna een jaar op de website op de 19de om 18:49 een jaar:D

Zelf weet ik niet meer precies meer hoe ik hier was gekomen maar weet nog wel dat mijn eerste vraag jammer genoeg over criminals ging met css bestandjes....

Na ja Pleaze Tell me Your Story!!

En let niet op de spellingsfouten heb een splaakgeblek:p

@ = At
:D = bigsmile
:p = haha smile met tong na buiten:p

GR. mebus | En veel PHPhulp plezier!!
Jan Koehoorn schreef op 12.10.2006 21:45
Registratie op 20.08.2005 15:55

Ik ben hier ooit gekomen omdat ik een vraag had over FULLTEXT searching. Ik kreeg niet echt een antwoord maar zag wel een heel aantal vragen waar ik op kon reageren, en ben een beetje blijven plakken sindsdien ;-)

Dat is bijna 20 posts per dag :O Wauw!

Ik ben er sinds 20.11.2004, ben ongeveer tussen 02.2005 en 08.2005 niet actief geweest.
Maar sindsdien wel dagelijks hier. Geen idee hoe ik hier gekomen ben, ik geloof dat ik tutorials zocht over PHP. Aangezien ik de HTML van onze informatica lessen een beetje saai vond.

20.02.2006 17:59

en sindsdien bijna elke dag hier online geweest
ik ben trouwens ook via google hier gekomen
Vriend van mij en ik waren een beetje aan het friemelen op freewebs met html enzo :-p en toen zei hij: "Jo hier staat een vet script: http://www.phphulp.nl/lalalaa"; En toen keek ik en reageerde ik en registreerde ik enzo :-p
vucking omfg jan :)

en dan zeggen ze dat ik spam! snel snel maak er een topic over :P
ik vind het hier wel gezellig, mezelf de taak toegelegd de admins en mods scherp te houden ;) wil prima
Hier sinds: <weet ik niet>

Hier gekomen omdat ik PHP wou leren, begonnen met hier wat scripts te bekijken en aan te passen, en later zelf gemaakt.

Ik ben hier ooit gekomen omdat ik een vraag had over FULLTEXT searching. Ik kreeg niet echt een antwoord maar zag wel een heel aantal vragen waar ik op kon reageren, en ben een beetje blijven plakken sindsdien ;-)

En je hebt de meeste posts van iedereen volgens mij Jan :).

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=9236
dit is Jan z'n allereerste topic, nooit een reactie op gehad....

Is het wel duidelijk nu Jan ;)
We zijn ook wel geïnteresseerd in Bas, wanneer ben jij hier nou gekomen? Wat was de reden? ;;P

Bas, correctie. Halma heeft verreweg de meeste posts.
Haha,

Dat krijg je als je toegang tot de SQL database hebt he ;)
Ja, ik ben hier ook gekomen via google... had wat vragen over hoe ik alle waarden uit een veld kon optellen >>> SUM()

Toen ik meer wilde gaan klussen en meer vragen had ben ik hier maar blijven hangen... Soms wat intensiever, soms wat minder.

registratie op: 25.02.2006 19:31

Op naar de 500 posts ;) Wil ook een een eigen tekst!

Reageren