Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
@SanThe: Ik vind het prachtig maar ik mag toch opbouwende tips geven???
@Andries Louw W.: Al die nieuwelingen (100< posts) snappen het niet. En er wordt meteen het nut van ons knopje uitgelegd ;)
Ik kom misschien wat boos of slecht over, maar ik bedoel het positief hoor :D
Inderdaad niek, ik merk het ook net. Helaas kan ik daar niet omheen komen.
Maar Jonathan's idee was wel echt geweldig, dus die heb ik op die plaats terug gezet. Enige probleempje is dat de uitklapmenuutjes het niet meer doen. Ik heb geen idee hoe ik de positie van iets kan bepalen dat in een 'fixed' element zit.
Verder nog wat kleine aanpassingen waar je verder weinig van zal merken.
Inderdaad niek, ik merk het ook net. Helaas kan ik daar niet omheen komen.
Maar Jonathan's idee was wel echt geweldig, dus die heb ik op die plaats terug gezet. Enige probleempje is dat de uitklapmenuutjes het niet meer doen. Ik heb geen idee hoe ik de positie van iets kan bepalen dat in een 'fixed' element zit.
Verder nog wat kleine aanpassingen waar je verder weinig van zal merken.
Mag Jonathan nog twee dingen zeggen: Je hebt het geweldig gemaakt. Maar: de knoppen zijn soms niet goed zichtbaar in de full screen mode, dus wil je alsjeblieft bij de full screen een div, die over de hele content heen staat, met wit oed?
[edit]En na de 2e keer resizen en terugzetten floept 'ie naar rechts. Raar
En als je op de quote hebt gedrukt en daar één keer resizet en dan terug zet staat ie ook onder de reclame...[/edit]
Tijdje geleden dat ik er mee bezig ben geweest, maar ik heb hem een nieuw likje gegeven. Hij is nog niet echt af, er missen nog wat dingen die wel in de oude zaten, en die mensen waarschijnlijk graag terug zouden willen zien (tell me!) maar ik denk dat hij wel ver genoeg gevorderd is om hem te gebruiken.
Wat er onder andere nieuw is ten opzichte van z'n voorganger:
- balk geeft aan welke opmaak er actief is op de plek waar je cursor zich bevindt. Geeft je een beetje een WYSIWYG gevoel
- mogelijkheid om plugins te maken, onafhankelijk van de daadwerkelijke balk. Scheelt mij weer werk >:)
- en o ja, in theorie werkt hij in Internet Explorer. Alleen IE kent geen Greasemonkey of Greasekit (hernoemde Creammonkey) dus ik heb geen idee hoe je hem daar wilt gebruiken momenteel.
Er is nog geen overzicht met features, of installatie-handleiding. Gewoon browsen naar de website en je kan hem daar testen, en installeren installeren (mits je natuurlijk greasemonkey hebt)
Ik heb ook al een plugin gemaakteen plugin gemaakt (al is het maar om te demonstreren dat het werkt) maar misschien komt hij nog van toepassing. Hij kan php-functies vinden. Niet alle functies staan erin, aangezien het gewoon een lijst is van de functies op mijn server... die er nu om onverklaarbare reden uit ligt? Zal zo wel weer terug online komen.
Bugs kan je melden via de bugtracker (inloggen met phphulp/phphulp). Er zit ook een knopje op de bar, dat groene ongedierte. Als je daar je feature-requests en bugs dumpt, kan ik ze verzichtelijk overzichtelijk bijhouden.
Wat betreft licenties etc... Je mag hem vrij gebruiken & kopiëren. Commercieel, gratis, persoonlijk, open source, maakt mij niet uit.