Er schijnt toch meer belangstelling voor te zijn dan dat ik in eerste instantie verwachtte.

Dus bij deze: de onofficiële PHPhulp UBBBar!

Details over installatie en update zijn hier te vinden.

Support kan via dit topic.

Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
lol.. @santhe en @bas

@jelmer: geweldig gedaan
Ah, right.

Vette shit aad!
Ziet er nice uit jongens :)
Ken ze ondertussen wel uit mn bolletje, maar toch, scheelt weer typwerk ;)
Als ik nu de pagina in IE bekijk krijg ik een javascript error...

Mischien niet zo lastig voor mij omdat ik toch met FF op het internet surf maar ik weet zeker dat de ruime meerderheid hier op phphulp nog IE gebruikt...

GR. mebus
Sow hé, dit is erg handig zeg. Bedankt voor deze plugin :)
Edit Ik plaatste even eerug lang bericht voor een test. Ik zie dat het monkey script zich nu ook goed gedraagt bij een enter. Vroegah stond na een enter in de code de cursor weer helemaal bovenaan maar dat klijkt nu opgelost.

@Jelmer --->> Goed gemaakt. En je hebt nu echt eer van je werk

Klaasjan

[edit]Groot voordeel vind ik wel dat ik GREASE monkey nu weg kan doen. Ik heb nl de neiging als ik bijv op marktplaats zit een link te maken met de ubbbar ( en da ga nie)[/edit]
Hey, dit is leuk :)

Maarrrr 1 klein probleempje 2 kleine probleempjes:
Hij is niet geschikt voor Internet Explorer. Ik gebruik in dit script echt zoveel technieken die alleen maar in fatsoenlijke Javascript-parsers werken, dat 'compatible maken met IE' gelezen moet worden als 'schrijf er nog eentje, maar dan nu in BASIC'. Dus: er zal door mij nooit een versie voor (Jscript van) IE gemaakt worden.

En het script op de pagina wordt eerder uitgevoerd dan het script in mijn Creammonkey. Ik zit nu dus vast aan de versie die op PHPhulp staat, en niet meer mijn eigen. Ik moet het nu dus zonder [tab] en zonder mijn toekomstige [shift] + [enter] doen. En ik kan niet meer zo makkelijk updates doorvoeren ;) (de undo-functie mag namelijk ook wel eens echt flink! bijgeschaafd worden...)

Dus ik vraag je heel lief: zou je hem optioneel willen maken?

PS: het is trouwens handiger om de verbindingen naar de functies (rond regel 420) eruit te halen dan de functie zelf. Nu zorg je voor een foutmelding omdat hij de functie niet aan de verbinding kan plakken :)
He Jelmer, ik heb hem weer even disabled want ik krijg idd allemaal errors in Internet Explorer. Geen idee hoe dit kan, ben niet zo'n JS guru :) Weet jij hoe dit kan?
IE kent geen inline data (oftewel: plaatjes in de vorm van een string), maar wel een bagger event-model, weer geen preventDefault(), ander model om selecties te manipuleren en nog een hele lading positioning-problemen...

Reageren