Er schijnt toch meer belangstelling voor te zijn dan dat ik in eerste instantie verwachtte.

Dus bij deze: de onofficiële PHPhulp UBBBar!

Details over installatie en update zijn hier te vinden.

Support kan via dit topic.

Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
Ik heb 't net ook geinstalleerd op FF. Erg leuk en handig :) Vond het al lastig dat phphulp die niet had.
hallo, ik zei de UBB bar 2keer en er komt op er is een nieuwe versie. mar ik heb de nieuwe versie net geinstaleerd.

Hoe komt dit?
Even de pagina vernieuwen en de oude versie verwijderen
aja, kheb het gevonden, de nieuwe versie overschrijft de oude versie niet bij mij, daarom dat ik hem 2keer kreeg.

bedankt
Serieus die bar is echt relaxt!
Goed werk Jelmer, serieus! het werkt hier echt als een 'tierelier' :D

Maar, wat bedoel je met het google knopje?
[ignore][google][/google] tags.. Zijn heel handig:[/ignore]
[google]Ik zoek op google! Jij ook wel eens?[/google]
[google]test[/google][ignore][google]test[/google][/ignore]
Dit is zooo tof! :):):)
Ik heb dat Google

knopje

ook niet

[php]ben ik bang[/php]
Jelmer schreef op 20.10.2006 16:05
Ik heb al die wijzigingen (behalve het Google-knopje, dat ben ik weer vergeten) die ik hierboven beschreef zo ongeveer doorgevoerd.

Mensen, leer eens lezen :)
Dat knopje is er juist nog niet. Maar komt nog wel...
er komt vast wel een update strakjes :-D[edit]Misschien is het een idee om onder de textarea een preview vakje te maken. [/edit]

Reageren