Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik zelf een PC mag gaan samenstellen en dus mijn eisenpakket opschrijven zodat er een PC voor me 'gemaakt' kan worden. Dat is mooi zou je denken..... nou inderdaad ware het niet dat ik niet goed weet wat nu slim is om te nemen.

Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor maken/schrijven van PHP applicaties en kunnen tekenen/grafisch designen in bijv. PhotoShop of Paint Shop Pro.

Hebben jullie suggesties wat slim is wat er wel en juist niet in de PC(kast) zou moeten?
2+ Gb RAM (Vista + CS3)
250 Gb HD
DualCore processor (nee geen QuadCore)
Goede videokaart (GeForce 7000+)
Denk ook vooral aan RSI preventie bij het aanschaffen van muis etc.
Misschien ook een tablet dinges erbij nemen als je goed kan tekenen...
#Arjan

Ik had die CD nodig, omdat er een leuke prog op stond om mijn pc eens goed over te clocken zonder gevaar, want het houd temp en volt etc bij dus altijd handig :D

Ik heb het nu wel en alles is in orde en overclocken tja heb ik gedaan en tot nu toe geen gevaarlijke problemen gehad.

Games toe maar nice fps halen :D

Photoshop zeer fijn, maar het is fijner met 3DS Max officieel ja (wel een oude versie 6 namelijk :P, misschien toch maar illegaal versie 9 :P)
Ik denk dat Lissy na bijna 3 maanden onderhand wel een nieuwe pc zal hebben?
Kasper schreef op 05.02.2007 22:10
Ik denk dat Lissy na bijna 3 maanden onderhand wel een nieuwe pc zal hebben?

Inderdaad mensen die zulke topics weer openen zijn imo vrij kansloos

Hoe doe je dat eigenlijk ga je naar zulke topics zoeken?
He mij niet aankijken ik reageerde alleen op die van arjan :D
jori schreef op 05.02.2007 21:21
http://pc-unique.nl
Dit zijn goede spullen voor weinig geld :)
heb zelf mijn pc er ook van.

Oude topics omhoog kicken word niet echt gewaardeerd, hoe goed het wellicht ook bedoeld is. Het voegt echter na al die maanden weinig meer toe aan de discussie.

Reageren