Hey mensen,

Ik ben nu bezig om te proberen het systeem op onze school te hacken..
Nu staat er novell op dat systeem, ik heb toegang tot de registry (regedit) control panel, cmd...
Hoe kan ik novell uitzetten zonder mijn netwerk verbinding uit te zetten? (iemand die er wat meer vanaf weet snapt mijn probleem, novell wort beheert via het netwerk, ik wil wel internet hebben, maar geen novell).

Laat me het weten als iemand iets weet!

MvG,
Niek van der Steen
wat is gelukt?
Ik heb novell eraf weten te flikkeren in 1 uurtje tijd
hoe
je logt in en je meldt je gebruiker af je vinkt aan:workstation only en je logt weer in je gaat naar start>uitvoeren en je doet:"regedit" en daar heb ik op de een of andere manier mezelf volledige rechten gegeven(god weet hoe) en novell in de map software verwijderd
maar na restarten verneukt skanix ilusion de boel weer en ben je alles kwijt...
als je geen ilussion hebt, mag ik een register export hebben?
Jonathan Hogervorst schreef op 17.11.2006 17:55
maar na restarten verneukt skanix ilusion de boel weer en ben je alles kwijt...
als je geen ilussion hebt, mag ik een register export hebben?

nee dat dacht ik dus ook maar deze computer draait voortaan gewoon op windows EN ik ben de enige die erop kan inloggen :P
Hmm ook eens proberen bij ons op school, ik heb het een keertje voor elkaar gekregen om ELK account een C:/ en uitvoeren etc (dus standaart windows) te geven, toen werden alle serials van de programma's geript & de programma;s op de hdd's gezet ^^
nee dat dacht ik dus ook maar deze computer draait voortaan gewoon op windows EN ik ben de enige die erop kan inloggen :P
En jij bent nu de enige die strafrechtelijk aansprakelijk is.
Kasper schreef op 17.11.2006 18:27
En jij bent nu de enige die strafrechtelijk aansprakelijk is.

heej ik weet niet eens meer wat ik precies heb gedaan dus ik zeg gewoon:"ja hallo ik ben een leek bij dit soort dingen hoor"
Wat een gedoe allemaal bij ons op school is alles Windows 98 met Illusion.
Ze worden keurig elke maandag opnieuw geïnstalleerd met de zekerheid dat ze het vrijdag niet meer doen.

(Daarom moet ik binnenkort overal Linux installeren)

Reageren