Ik ben nu bezig om te proberen het systeem op onze school te hacken..
Nu staat er novell op dat systeem, ik heb toegang tot de registry (regedit) control panel, cmd...
Hoe kan ik novell uitzetten zonder mijn netwerk verbinding uit te zetten? (iemand die er wat meer vanaf weet snapt mijn probleem, novell wort beheert via het netwerk, ik wil wel internet hebben, maar geen novell).
Als ik "net view >> test.txt" intype krijg ik dit:
Servernaam Opmerking
-------------------------------------------------------------------------------
\\BENEDEN Beneden
\\DENNIS BOVEN
\\ONNO Onno
De opdracht is voltooid.
Is die opmerking dan niet het "computer nummer"?:P
Oja,
shutdown -s -f -m \\nummer_van_zijn_pc -c "Foei foei foei!"
Wat bij ons ook een gelukt is door een vertelheidje van de systeembeheer:
De standaard profile was beschrijfbaar voor iedereen (dus dat is het profiel waarme windows elke keer standaard start) Dus we hadden een simpel txtje in de opstarten gezet en iedereen kreeg bij het aanmelden een mooi txt filetje met wat text erin ;) Toen het weg was gevraagd aan systeembeheer, ze hebben enkele uren zitten zoeken wat het probleem was :D
Terwijl als ik NET VIEW intype, \\DENNIS gewoon bestaat, en als ik \\DENNIS in de browser intype, krijg ik gewoon de gedeelde mappen te zien...
Nu probeerde ik dit:
shutdown -s -m \\ZERODEAD
(Ja, mijn pc heet ZERODEAD ;)) En dan komt er zo'n leuk waarschuwing schermpje dat mijn pc binnen 30 seconden word afgesloten - type ik daarna snel shutdown -a dan word dit afgebroken.
[edit]Dit werkt dus hetzelfde bij die pc met de naam \\DENNIS.[/edit]
Hij werkt dus gewoon. Nu heb ik vreselijk veel zitten googlen, en las op veel plaatsen dat ik;
- Admin rechten moet hebben(zelfde account naam en wachtwoord)...
- Poorten open zetten.
Dit tweede klinkt het meest logisch, maar om welke poort gaat het dan?^^
ps, waarschijnlijk werkt dit wel op een school, maar thuis wil ik dit eerst uitproberen... ;)
wij hebbe ook novell. eerst inloggen, dan uitloggen, maar niet restarten (dus niet dat *** ilusion laten sraaien) en dan met workstation only inloggen, dan heb je windows admin account. ik probeerde te hacken, maar ben gesnapt. wat je kan doen (als jou school ook dat systeem heeft): als uitvoeren werkt, typ je in: services.msc (ofzo, die extensie weet ik nie). dan moet je NETOP HELPER stopzetten. dan zien ze niet meer wat je doet. maar verder dan dan ben ik niet gekomen. als je een hack hebt, even zeggen, want dan leg ik alle locaties van de school (stuk of 7) plat ;)
Dat geeft me alleen meer reden om het jou niet te vertellen...
Voor de rest ga ik lekker eventjes die andere manieren proberen die hier in dit topic al zijn gezegd, vooral dat remote-shutdown klinkt leuk :-)
Wat me ook wel iets leek was een flood_ping te downloaden en dan de router of de workstation van de systeem beheerder te DDOSSEN :-)
[quote='Jonathan Hogervorst schreef op 15.11.2006 21:47']Lees bovenstaande bericht maar voor de quote...
Dat geeft me alleen meer reden om het jou niet te vertellen...
Voor de rest ga ik lekker eventjes die andere manieren proberen die hier in dit topic al zijn gezegd, vooral dat remote-shutdown klinkt leuk :-)
Wat me ook wel iets leek was een flood_ping te downloaden en dan de router of de workstation van de systeem beheerder te DDOSSEN :-)[/quote]
Open COMMAND eens en type alleen 'ping' in. Dan zie je dat je met -t een behoorlijke DDOS kan veroorzaken.(of heb ik dit nu verkeerd?)
Ik weet niet zeker of je met de PING opdracht van COMMAND een goede DDOS kan uitvoeren, maar volgens mij moet dat toch werken...
[edit]Ff opgezocht, zet dit zo vaak als mogelijk in een .bat bestand(volgens mij is 1 maal ook goed, maar dit stond erbij en die gozers hebben er waarschijnlijk meer verstand van dan ik):