Ik ben nu bezig om te proberen het systeem op onze school te hacken..
Nu staat er novell op dat systeem, ik heb toegang tot de registry (regedit) control panel, cmd...
Hoe kan ik novell uitzetten zonder mijn netwerk verbinding uit te zetten? (iemand die er wat meer vanaf weet snapt mijn probleem, novell wort beheert via het netwerk, ik wil wel internet hebben, maar geen novell).
Laat me het weten als iemand iets weet!
MvG,
Niek van der Steen
?
Onbekende gebruiker
18-11-2006 13:58
Met een ping command een DDOS uitvoeren; stop maar zelfs als ik vanaf 3 computers elk 100 ping commando's per keer aanroep heeft dit amper effect
[edit]Op een router zou dit beter kunnen werken...[/edit]
[edit]2 pcs openstaan met ongeveer 20x dat .bat bestand, internet word al vreselijk sloom, ping duren meestal al langer dan 50ms voor er word gereageert(normal zo'n 25ms).
[edit]Net een aantal pieken van 105ms, er time outen(what ever) er ook een heleboel-.-
Ok, ik kom net terug van school, heeeeeel veel zitten proberen.
1) De routers web interface zit niet op de standaard port (80)
2) Ddossen van de router werkt ook niet (cisco router, merk weet ik niet)
3) De novell server heeft altijd connectie: 192.268.1.12:524
4) Net view staat uit.. "deze service is niet geconfigureerd"
5) Het afsluiten van een machina gaat ook niet (ook foutmelding)
hoe pak ik de dingen aan dat ze wel werken?
(ik heb aan de systeem beheerder gevraagd en die zij dat de cisco op een andere port de web interface heeft)
Hoe krijg ik de web interface van de router? (of in ieder geval type nummer enz)
Hoe kan ik de router het beste ddossen? (programma ofzo)
Hoe krijg ik de connecte met de novell server weg, zonder internet te stoppen?
Hoe zet ik netview aan?
Hoe kan ik machines remote_afsluiten?
Misschien veel vragen, maar ik ben ook een tijdje niet geweest :p
Ik wil graag ff uitproberen om een computer op school uit te doen.
Maar ik weet niet hoe je het precies schrijft.
shutdown -s -, \\ naam van zijn pc
de naam is F13-06 hoe moet ik dan dan typen???
Ik wil graag ff uitproberen om een computer op school uit te doen.
Maar ik weet niet hoe je het precies schrijft.
shutdown -s -, \\ naam van zijn pc
de naam is F13-06 hoe moet ik dan dan typen???
groetjes Peter Wessels
Lukt niet als je geen admin bent, doe geen moeite.
Moest je toch willen, moet je maar eens gewoon 'shutdown' typen, en dan krijg je alle hulp die je nodig hebt.
Hoe krijg ik de web interface van de router? (of in ieder geval type nummer enz)
In dat geval kan je wellicht een port scan doen. Als de server op 192.268.1.12 zit, dan kijk je welke porten er op dat adres openstaan.
Je moet dan uiteraard wel een portscanner kunnen uitvoeren, wellicht vanaf een usbstick? Dit soort scans worden overigens vaak opgemerkt door systeembeheerders, dus alleen doen als je zeker weet dat je toestemming hebt ;)
Hmm.. we hebben nu nieuwe NOVELL software op de pc's en nu kunnen we alleen nogmaar op alle windows bakken werken, maar geen apple's.(heb toch liever windows mja :P)
Ik had nog geprobeert of ik erin kwam, echter lukte mij dit niet. Wel lukte het me om de OLC-BEHEER1 server plat te leggen, niet slim dus.. Dit was de server die alle account's van de docenten/systeembeheer beheerst.
Dus de desktops waren beter beveiligd dan de server's :S
oja, om bios wachtwoord te resetten, even die batterij eruit halen en klaar is kees ;)
sommige pc's hebben zelf een jumper daarvoor, die juist instellen en even de pc opstarten