Hallo,

Het is weer verkiezingstijd!
Wat gaan jullie stemmen, en waarom?
(Bas, kan je niet een poll maken?)

Groeten,
Jonathan

[hr]

SP omdat ze goed denken over de dingen (tja, dat zegt iedereen over zijn of haar favoriete partij).
Stemmen is een recht waar wij jaren voor hebben gevochten. En dan niet stemmen is je recht weg gooien..

Haha supergrappig :D:D
Dus je bent verplicht te stemmen? Ook al wil je niet? Haha dat is democratie :D geweldig!!
lol maar jonathan als het 1 keer per ip is gaat iemand gewoon proxy'n username is daarintegen wel een goede!!

btw

GO LPF, kom net bij de stem bussen vandaan, lpf gestemt enzo xD
mag ik weten wie zo kleuterachtig de cookies heeft uitgezet en de lpf op 178 heeft gezet?
Jonathan Hogervorst schreef op 22.11.2006 15:44
mag ik weten wie zo kleuterachtig de cookies heeft uitgezet en de lpf op 178 heeft gezet?

Oké ik ben niet degene die 178 keer op LPF heb gestemd dat je het weet;)

Ik heb minstens 4 ker op hem gestemd en maximaal 6 keer ofzo:)

Dus niet naar mij gaan kijken:)

GR. mebus
btw

GO LPF, kom net bij de stem bussen vandaan, lpf gestemt enzo xD

LOL goed bezig
jonathan maak je niet zo druk man, ik denk dat nl er weinig van zal merken. En als je serieus vaker dan eens kan stemmen door je cookies uit te zetten is het een stom me poll die het verdient! TSJAKKAAH! dus

btw ff offtopic (en het gaat al nergens over!):
hoe kan ik met keyboard dit form posten als ik phphulp ubbbar heb geactiveerd? ctrl+s is line-through en alt+s doet niks!! Danku
btw tab+enter werkt ook niet want tab is gewoon een tab met die ubbbbbbbbar
lol maar jonathan als het 1 keer per ip is gaat iemand gewoon proxy'n username is daarintegen wel een goede!!

Met proxy kan je toch maar 1 ip faken? Of je moet steeds met andere proxy gaan, maar dat is moeilijk. Of snap ik niet?
De reden waarom pim fortuin doodgeschoten is is omdat sommige immigranten vonden dat hij discrimineert.

Pim Fortuyn is dood geschoten door een dieren activist van wegen zijn uitspraken m.b.t. de bio industie. De dood van Pim heeft dus niks met allochtonen o.i.d. te maken.

De uitspraken over de SP die frank doet vind ik vrij kortzichtig, dit is een beetje hoe de vvd het verschil tussen de SP en VVD probeert neer te zetten in de campanje. Nog voor het kabinet viel was Jan Marijnissen in business class en daar werden weldegelijk punten genoemd die de SP met name voor het MKB doet in nederland, de SP onderneemt voornamelijk actie tegen de top van het bedrijfsleven, niet de starters.

Ik moet nog gaan stemmen, ga ik straks doen en ik hou het voor me zelf.
De uitspraken over de SP die frank doet vind ik vrij kortzichtig, dit is een beetje hoe de vvd het verschil tussen de SP en VVD probeert neer te zetten in de campanje. Nog voor het kabinet viel was Jan Marijnissen in business class en daar werden weldegelijk punten genoemd die de SP met name voor het MKB doet in nederland, de SP onderneemt voornamelijk actie tegen de top van het bedrijfsleven, niet de starters.
Dat ben ik met je eens. Daarnaast is economie belangrijk in de samenleving, maar niet alles. Grote verschillen kunnen ook de bron zijn van veel conflicten en haat. Door die kloof te verminderen wordt naar mijn mening de samenleving meer leefbaar.

Ik was/ben overigens van oudsher liberaal ingesteld, maar sinds vrij recent ben ik tot het inzicht gekomen dat liberalisme niet werkt voor de samenleving als geheel. Vandaar dat ik vandaag wat socialer gestemd heb. Als dat niet blijkt te werken, gaat mijn stemmetje over vier jaar (of eerder natuurlijk) weer naar een wat liberale partij of zal ik wederom overwegen blanco te stemmen.
Als ik zou mogen stemmen:
1. SP
2. PvdA
3. GroenLinks

Reageren