Ik (en ik neem aan Marien ook) hoop dat de poll alhier een reeele afspiegeling van de werkelijkheid is.
Dat komt er toch niet ;)
Verder wel grappig dat nu de Christenunie hierzo hoog scoort.
Eigenlijk vind ik dat balkenende het wel aardig goed doet hoor. Ik denk als je hem nog even zijn gang laat gaan dat de economie stabieler en zeker beter word.
Je hebt in Nederland geen stemplicht. Volgens mij zou Frank op het consultaat in Brazilie mogen stemmen.
"Mogen" inderdaad. Hij was te laat, dus hij gaat niet stemmen. Gelukkig zit hij al in Brazilië, anders hadden we hem natuurlijk met rieken en fakkels verbannen naar Brazilië omdat hij geen gebruik maakt van zijn zuurverdiende rechten! >:) :P
Die "vrouw" kreeg ook geen woord uit dr strot.. iedereen lag elkaar af te blaffen en zei zat daar voor nop. Ik snap gewoon niet dat mensen elkaar gaan afblaffen en over een week een land moeten regeren :x
[quote='Klaasjan Boven schreef op 22.11.2006 20:18']Je hebt in Nederland geen stemplicht. Volgens mij zou Frank op het consultaat in Brazilie mogen stemmen.
"Mogen" inderdaad. Hij was te laat, dus hij gaat niet stemmen. Gelukkig zit hij al in Brazilië, anders hadden we hem natuurlijk met rieken en fakkels verbannen naar Brazilië omdat hij geen gebruik maakt van zijn zuurverdiende rechten! >:) :P[/quote]
En hoor ik net dat Willem Alexander en de Koningin NIET stemmen, dat vind ik pas belachelijk!
[quote='Kasper schreef op 22.11.2006 20:28'][quote='Klaasjan Boven schreef op 22.11.2006 20:18']Je hebt in Nederland geen stemplicht. Volgens mij zou Frank op het consultaat in Brazilie mogen stemmen.
"Mogen" inderdaad. Hij was te laat, dus hij gaat niet stemmen. Gelukkig zit hij al in Brazilië, anders hadden we hem natuurlijk met rieken en fakkels verbannen naar Brazilië omdat hij geen gebruik maakt van zijn zuurverdiende rechten! >:) :P[/quote]
En hoor ik net dat Willem Alexander en de Koningin NIET stemmen, dat vind ik pas belachelijk! [/quote]
Als dat zo is vind ik dat heel logisch. Zij moeten imo onpartijdig zijn, dus moeten ze ook geen politieke voorkeur hebben